اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز خبر داد

آغاز ‌ساخت 2 مدرسه خیّرساز در روستای کهنه اوز ‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اوز از آغاز به ساخت دو مدرسه خیرساز در روستای کهنه اوز خبر داد.

آغاز ‌ساخت 2 مدرسه خیّرساز در روستای کهنه اوز ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مدرسه راهنمایی دخترانه در حال احداث توحید کهنه اوز اظهار داشت: حضور خیّران سرافراز منطقه اوز امروز نه تنها در فارس بلکه در کل ایران اسلامی زبانزد و مثال‌زدنی شده است.

وی با اشاره به وجود 85 درصدی مدارس خّیرساز اوز خاطرنشان کرد: افراد نیکوکار و نیک‌اندیش اوز حتی اگر آن طرف آب‌های نیلگون خلیج فارس نیز که باشند دلشان برای پیشرفت و توسعه فرزندانشان در خاک پاک ایران می‌تپد.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز با بیان اینکه شهر اوز به دیار خیّران مدرسه‌ساز نیز شهرت یافته است گفت: تلاش این چهره‌های ماندگار در کنار خدمات دولت جمهوری اسلامی در هوشمندسازی 55 درصدی مدارس نقش عظیمی داشته است که باید به نحو شایسته از آنان قدردانی شود.

وی از آغاز ساخت یک دبستان شش کلاسه دخترانه به‌نام کوثر کهنه در مساحت 720 متر در روستای کهنه توسط خّیران مصطفی و حمزه اکبری و همچنین یک مدرسه راهنمایی دخترانه جدید سه کلاسه در شهرک توحید کهنه اوز توسط خیّر حاج محمّد فیروزی خبر داد و افزود: نقشه این دو مدرسه توسط سازمان نوسازی مدارس فارس تأیید شده و زیر نظر مهندسان ناظر این سازمان فعالیت می‌کنند.

این مسئول هزینه اولیه احداث هر کدام از این مدارس را 3 میلیارد ریال برآورد کرد که توسط خیِران پرداخت می‌شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش اوز تصریح کرد: پیمانکاران این دو پروژه نیز مشخص شده و در حال حاضر مشغول فعالیت و بنای این آموزشگاه‌ها هستند.

وی با تشکر از حضور پرافتخار این خیّران، از توجه و پاسخ مثبت دادن نیکوکاران به نیاز دانش‌آموزان تقدیر کرد و افزود: امروز آنچه نظام تعلیم و تربیت در کنار مدرسه‌سازی به آن نیز بها می‌دهد هوشمندسازی مدارس است.

زمانی با تأکید بر این نکته که هوشمندسازی، آموزش و تدریس را دچار تحول می‌کند و تفهیم مطالب و کتب درسی را تعمیق می‌بخشد گفت: استفاده از سیستم الکترونیک و هوشمند به لطف خدا و حمایت مردم و مدیران مدارس در این منطقه در وضعیت قابل قبولی است.

وی در پایان از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در روزهای پایانی سال در اوز خبر داد و بیان داشت: در این مراسم که با حضور خیران اوز و مسئولان استانی برگزار می‌شود، تعدادی نیکوکاران تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول