اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل:

کتاب خیرین تدوین و چاپ می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل از تدوین و چاپ کتاب خیرین استان اردبیل خبر داد.

کتاب خیرین تدوین و چاپ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس صبح امروز در نشست با مسئولان حوزه هنری اردبیل اظهار داشت: قرار است این کتاب با همکاری حوزه هنری استان در آینده نزدیک تدوین و چاپ شود تا یک اثر ماندگار در این حوزه بر جای بماند.

وی با قدردانی از همراهی نهادهای فرهنگی و هنری در مددرسانی به بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری به صورت گسترده و تخصیص منابع در‌آمدی آن به حساب این بنیاد می‌تواند راهکاری مناسب در حمایت از محرومان جامعه باشد که به جد نیازمند حمایت همه‌جانبه هستند.

رئیس بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل با یادآوری اینکه بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی یاریگر دانش‌آموزان و کودکان بیمار و سرطانی و صعب‌العلاج است، عنوان کرد: به دلیل هزینه‌های سرسام‌آور درمان این کودکان ما شاهد همت خیرینی هستیم که بی‌ادعا در این سنگر تلاش و کوشش می‌کنند.

قرآن‌نویس با بیان اینکه دادن رنگ و بوی فرهنگی به فعالیت‌های بنیاد می‌تواند قدرت این موسسه را افزایش دهد ابراز امیدواری کرد حوزه هنری استان با عضویت در مجموعه خیرین بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی کودکان وابسته به این بنیاد را زیر چتر حمایتی خود بگیرد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست که با هدف ارائه راهکارهای همکاری بین دو مجموعه بنیاد حمایت از کودکان مستمند و حوزه هنری برگزار شد، رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: قالب هنر و فرهنگ می‌تواند التیام‌بخش دردها و نابسامانی‌های اجتماعی باشد.

ساسان ناطق با بیان اینکه حوزه هنری پیشرو در ارتقای ارزش‌های انسانی در جامعه است، بیان داشت: حوزه هنری در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی در تمام سطوح برای کودکان بنیاد، برگزاری جشنواره‌های مختلف و اجرای برنامه‌های آن مرکز آمادگی لازم را دارد.

وی حوزه هنری را به عنوان بازوی هنری بنیاد حمایت از کودکان عنوان کرد و افزود: حوزه هنری آمادگی همکاری با بنیاد در برگزاری نمایشگاه خیرین را دارد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به اینکه کمک‌های حوزه هنری به بنیاد بیشتر می‌تواند جنبه معنوی داشته باشد از آمادگی کارکنان این مرکز برای اهدای بخشی از حقوق خودشان به این بنیاد خبر داد.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول