اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین:

راه‌اندازی نخستین وب‌سایت برخط رسانه‌های دیجیتال قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین از راه‌اندازی نخستین وب‌سایت برخط مرجع نرم‌افزاری مرکز رسانه‌های دیجیتال این استان با نام «طلا دانلود» (www.taladownload.com) خبر داد.

راه‌اندازی نخستین وب‌سایت برخط رسانه‌های دیجیتال قزوین

سعید پورایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نرم‌افزارهای موجود در این سایت به روز رسانی شده و علاقمندان به دانلود نرم‌افزارها، بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن‌ها و ... با ورود به این سایت می‌توانند نرم‌افزار یا انیمیشن مورد نظر خود را به صورت رایگان دانلود کنند.

وی افزود: علی‌رغم اینکه در روزهای نخستین راه‌اندازی این سایت قرار داریم، آمار بازدید کنندگان چشم‌گیر است.

این مسئول با اشاره به مزیت‌های این سایت دانلود عنوان کرد: مزیتی که این سایت بر بسیاری از سایت‌های دانلود دارد این است که توسط مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین بر محتوای نرم‌افزارها، بازی‌ها و انیمیشن‌هایی که در این سایت قرار داده می‌شود، نظارت لازم صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در واقع در مورد این سایت می‌توان گفت که از مصونیت فرهنگی بالایی برخوردار است.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین افزود: سعی داریم تمام نرم‌افزارها و بازی‌هایی که در این سایت قرار می‌گیرد محتوایی سالم و پاک داشته باشند و راحت در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

پور ایمانی اضافه کرد: همچنین در این سایت تالار گفت‌وگویی قرار داده شده است که هدف از آن ترویج مباحث فرهنگی و اخلاقی در کنار ارائه مباحث دیجیتال است.

وی ادامه داد: از دیگر مزایای این سایت کاربر محور بودن آن است، به این معنی که هر کاربری که عضو این سایت شود می‌تواند مطالب مورد نظر خود را با نظارت مرکز در این وب‌سایت در سایت قرار دهد.

انتهای پیام/77001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول