اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز به کار دانشکده فرهنگیان نیر

65 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان نیر تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مرکز آموزش عالی نیر با جذب 65 دانشجو به عنوان زیرمجموعه دانشگاه فرهنگیان اردبیل فعالیتش را آغاز کرد.

65 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان نیر تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در نیر برگزار شد، امام جمعه این شهرستان در سخنانی از عوامل راه‌اندازی دانشکده و مرکز آموزش عالی آزادگان نیر قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در ادامه سخنان خود به جایگاه علم و قدرتمندی یک کشور در سایه این عنصر اساسی تصریح کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت جبهه علمی و تحقیقاتی و پژوهشی کشور نیازمند هستیم چرا که دشمن ناکام مانده از هر جایی به تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی، علمی و صنعتی روی آورده تا از این طریق به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

وی قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه علم و فناوری‌های جدید یادآور شد و خاطر نشان کرد: آنهایی که جمهوری اسلامی ایران را با محوریت عقب‌ماندگی و شرارت معرفی می‌کردند امروز اذعان دارند که این کشور با تکیه بر جوانان خود توانسته است قله‌های عظیم علم و فناوری‌های جدید را به دست بگیرد.

مقدسی اضافه کرد: در سایه این اقتدار است که عظمت روحی این ملت ارتقا یافته و بیش از هر زمان دیگر شاهد توسعه‌یافتگی و حرکت مثبت جوانان و نوجوانان هستیم.

امام جمعه نیر بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مراکز علمی و دانشگاهی به سرعت در کشور افزایش یافت به طوریکه راه‌اندازی مجموعه‌های آموزش عالی فرهنگیان با عنوان پردیس فرهنگیان این نوید را برای همه به دنبال داشت تا یقین داشته باشیم نسل آینده با شاخصه تربیت درست و اسلامی در مسیر خدمت‌رسانی جامعه و عموم مردم حرکت می‌کند.

مقدسی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی چنین مجموعه‌های فراگیر با محوریت تربیت نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص یادآور شد: این نیروها قطعاً در سازندگی نسل آینده نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند و باید قدر و منزلت آنها را دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نیر هم در این مراسم گفت: پس از سال‌ها انتظار و با تصویب هیئت امنای دانشگاه علامه طباطبایی اردبیل دانشگاه تربیت معلم در این شهرستان تأسیس شد.

میر فخرالدین زاهد افزود: این دانشگاه زیرمجموعه دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل است و فارغ‌التحصیلان آن مستقیماً جذب آموزش و پرورش شده و به امر تدریس مشغول می‌شوند.

وی راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی را در به شکوفایی و بالندگی رساندن نیروها و سرمایه‌های این کشور مثبت و سازنده توصیف کرد و اظهار داشت: تأسیس این دانشگاه یکی از مطالبات به حق این مردم بوده و با به ثمر نشستن آن شاهد اعتلای هر چه بیشتر این مجموعه می‌باشیم.

انتهای پیام/62006‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول