اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

تحویل سالانه 150 هزار عنوان کتاب از ایستگاه مطالعه

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از تحویل سالانه 150 هزار عنوان کتاب از ایستگاه مطالعه به مردم اردبیل خبر داد.

تحویل سالانه 150 هزار عنوان کتاب از ایستگاه مطالعه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در مراسم افتتاح سومین سازه ایستگاه مطالعه در محل بانک ملی مرکزی اردبیل اظهار داشت: به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه افتتاح ایستگاه‌های مطالعه در نقاط مختلف استان اردبیل پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه 150 هزار عنوان کتاب سالانه از ایستگاه‌‌های مطالعه به مردم تحویل می‌شود، خاطرنشان کرد: هزینه این تعداد کتاب 100 میلیون تومان است.

فرماندار اردبیل یادآور شد: هر کس با کتاب و دانش سر و کار داشته باشد، اهل علم و آگاهی شده و در انجام امورات خود دچار اشتباه نمی‌شود.

دبیر با بیان اینکه مطالعه و کسب آگاهی در زمینه‌های مختلف پیشرفت انسان‌ها را به دنبال دارد و موجب هوشمندی بیشتر می‌شود، افزود: به یقین فردی هوشیار و آگاه می‌تواند در جامعه حضوری موفق و موثر داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: کتاب از مهم‌ترین عناصر فرهنگی در بسط و گسترش اسلام بوده و نقش بسیار مهمی را در این خصوص ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: رسالت خطیر کلام مکتوب در بسط و ترویج فرهنگ ناب اسلامی طی ادوار و اعصار گذشته بر کسی پوشیده نیست و کتاب به‌ عنوان بستر و زمینه انتشار مطلب همواره در انتقال مفاهیم ارزشی، اجتماعی، اقتصادی و... نقشی مهم ایفا کرده و موجب پدید آمدن فرهنگی تحت عنوان فرهنگ مکتوب شده است.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول