اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اردوهای راهیان نور شاهرود خبر داد

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در کاروان‌های راهیان نور

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اردوهای راهیان نور بسیج دانش‌آموزی شاهرود اعلام کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در کاروان‏های راهیان نور دانش‌آموزی شاهرود برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در کاروان‌های راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، امیر عامری ظهر امروز در حاشیه اعزام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی شاهرود گفت: با توجه به اهمیت این اردوها در بعد معنوی، حماسه‌ای و ایستادگی باید تلاش کرد تا برنامه‌های فرهنگی مطابق با این حال و هوا اجرا شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در کنار استفاده از مناطق عملیاتی، باید بتوانند از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیز استفاده کنند.

عامری افزود: چند برنامه فرهنگی برای این اردو برنامه‌ریزی شده که شامل برگزاری مسابقات پیامکی که در هر روز، پیش‏بینی چهار مسابقه پیامکی برای دانش‌آموزان و همچنین برگزاری مسابقه کتبی دعای جامعه کبیر بوده که یک دوره امام‌شناسی کامل است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بروشورهای آشنایی با مناطق عملیاتی که دانش‌آموزان بازدید می‌کنند و توزیع اشعار متحد برای هم‏خوانی دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی از دیگر برنامه‌های فرهنگی اردوهای راهیان نور است.

مسئول فرهنگی اردوهای راهیان نور بسیج دانش‌آموزی شاهرود بیان داشت: ارسال پیامک یک هفته قبل از اعزام به دانش‌آموزان شرکت کننده از دیگر برنامه‌هایی بوده که در حال اجراست تا ذهن دانش‌آموزان با اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی آشنا و درگیر این موضوع شود.

عامری اظهار داشت: توزیع بسته‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در استان سمنان بین دانش‌آموزان، برگزاری مسابقه پیامکی اردوی راهیان نور و مسابقه عکاسی و فیلم‌سازی با تلفن همراه از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در کاروان‌های راهیان نور شاهرود اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، شش کاروان از شاهرود به راهیان نور اعزام می‌شوند که نخستین اعزام جمعه، ششم بهمن ماه انجام شد.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول