اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند مازندرانی:

هزینه‌ تجهیزات هنر نقاشی در شمال بالا است

خبرگزاری فارس: هنرمند مازندرانی گفت: هزینه‌های خرید تجهیزات و تهیه لوازم نقاشی در شمال کمی بالا است و حتی گاهی به سختی پیدا می‌شوند و به همین منظور در برخی اوقات برای تهیه تجهیزات و لوازم نقاشی باید به تهران سفر کرد.

هزینه‌ تجهیزات هنر نقاشی در شمال بالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند جوان نوشهری شامگاه پنجشنبه با حضور مسئولان این اداره و جمعی از علاقمندان به هنر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر افتتاح و در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت.

پانته‌آ موسوی‌کجوری هنرمند جوان نوشهری در حاشیه برپایی این نمایشگاه درباره برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی خود در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از دوران کودکی به هنر نقاشی علاقه داشتم تا اینکه به صورت حرفه‌ای هنر نقاشی را نزد استاد نامی پتگر و سپس نزد نیما پتگر آموختم و اکنون هم اولین نمایشگاه خود را در نوشهر برپا کردم.

وی افزود: با وجود تبلیغات کمی که داشتم اما استقبال مردمی بسیار خوب و چشمگیر بود و این نشان‌دهنده علاقه مردم این شهر به هنر و آثار هنری است.

موسوی به نقش هنر در زندگی خود اشاره کرد و بیان داشت: نقاشی به من احساس آرامش روحی و روانی خاصی می‌دهد و استرس‌های زندگی را از من دور می‌کند و این خاصیت هنر بر روح و روان انسان است.

وی ادامه داد: نقاشی و عکاسی همه زندگی من را تحت تاثیر خود قرار داد به‌طوری که همیشه دو چیز را همراه خود دارم و آن کاغذ و مداد و دوربین عکاسی‌ام است چرا که این تنها چیزی است که در زندگی برایم آرامش‌بخش است.

موسوی‌کجوری در ادامه به مشکلات فراروی یک هنرمند نقاش پرداخت و عنوان کرد: هزینه‌های خرید تجهیزات و تهیه لوازم نقاشی در شمال کمی بالا است و حتی گاهی به سختی پیدا می‌شوند و به همین منظور در برخی اوقات برای تهیه تجهیزات و لوازم نقاشی باید به تهران سفر کرد.

وی گفت: به نظرم اگر بتوان تسهیلاتی برای هنرمندانی در این سطح قائل شد که آنها راحت‌تر بتوانند لوازم و تجهیزات نقاشی خود را تهیه کنند مطمئنا با آرامش بیشتری به خلق آثار هنری خواهند پرداخت.

این هنرمند نوشهری درباره فعالیت‌های آتی خود تصریح کرد: تلاشم بر این است تا در زمینه نقاشی چند نمایشگاه دیگر نیز در برخی شهرهای مازندران برپا کنم.

وی در پایان افزود: امکانات نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نوشهر بسیار خوب است و از مسئولان این اداره که نهایت همکاری را در برپایی این نمایشگاه داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/86019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول