اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پرداخت به «شخصیت زن در اجتماع» آغاز شد

برگزاری نمایشگاه نقاشی با عنوان «جنس دوم» در اصفهان

خبرگزاری فارس: نمایشگاه نقاشی آثار مولود مظاهری با عنوان جنس دوم با پرداخت به شخصیت زن در اجتماع در کتابخانه مرکزی اصفهان از 13 تا 23 بهمن ماه به نمایش در می‎آید.

برگزاری نمایشگاه نقاشی با عنوان «جنس دوم» در اصفهان

مولود مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: زن در آثار نقاشی زمان انقلاب جایگاه و منزلت یافت به گونه‎ای که برای نخستین بار در تاریخ نقاشی زن به شکل اسلحه به دست نمودار پیدا کرد.

وی افزود: زنان در زمان انقلاب نقش بسزایی داشته‎اند که منجر شده آنها را پیش از گذشته در آثار هنری خلق شده پس از انقلاب مشاهده کنیم و نقاشان به خوبی از عهده نمایش نقش زن در انقلاب و دفاع مقدس برآمده‎اند.

این نقاش از برگزاری نمایشگاه آثار خود در گالری متن خبر داد و گفت: هشت اثر که قرار است در این نمایشگاه به نمایش در آید با تکنیک اکرولیک و کلاژ روی بوم شکل گرفته است.

وی که از برگزیدگان جشنواره تجسمی فجر و جشنواره تجسمی انقلاب با  بیان اینکه در آثار خود از نقش زنان در جامعه بهره برده است، گفت: موضوع بیشتر آثار من درباره زن است که با نام جنس دوم در این نمایشگاه حضور دارد.

مظاهری در مورد ویژگی‌های آثار خود گفت: در این نمایشگاه از فضای تخیلی در آثارم بهره برده‎ام که منجر به خلف فضاهای انتزاعی شده است.

وی ادامه داد: در آثارم از بافت‌ها و نقوش انتزاعی سنتی استفاده کرده‌ام به گونه‎ای که تلفیق نقاشی سنتی و نقاشی مدرن در آن مشهود است.

به گزارش فارس، نمایشگاه نقاشی مولود مظاهری  از 13 تا 23 بهمن ماه از ساعت 16 تا 20  در گالری متن برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول