اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده انتظامی هرمزگان

برگزیدگان مسابقه انشاء و نقاشی با موضوع پلیس تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان مسابقه انشاءو نقاشی با موضوع پلیس با حضور فرمانده انتظامی هرمزگان و مسئولان آموزش و پرورش هرمزگان تقدیر شدند.

برگزیدگان مسابقه انشاء و نقاشی با موضوع پلیس تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس فرمانده انتظامی هرمزگان در آیین تقدیر از این برگزیدگان گفت: تأمین امنیت پایدار در گرو مشارکت جمعی است و قطعا اگر در این مسئولیت مهم نگاه‌ها فقط معطوف پلیس باشد نمی‌توان انتظار تحقق کامل هدف را داشت.

 سردار رضا محمدی یگانه تصریح کرد: پلیس در پروسه تامین امنیت به مولفه‌های دیگری در جامعه نیازمند است که به عنوان حلقه‌های تأمین امنیت، نقش مهمی در این فرایند دارند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و استفاده از رویکردهای فرهنگی نقش مهمی در همه عرصه‌ها به ویژه مقوله امنیت دارد که در این میان جایگاه آموزش و پرورش با برخورداری از جمعیت جوان و پویا، بی‌بدیل است.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به جزییات مسابقه بزرگ انشاء و نقاشی بیان کرد: این برنامه که کار مشترک فرماندهی انتظامی استان و اداره کل آموزش و پرورش بود با انتشار فراخوان آن در مهرماه در سراسر استان اجرایی شد.

 محمدی یگانه ادامه داد: با تشکیل کمیته اجرایی ویژه این مسابقه، دانش آموزان مقطع ابتدایی در چهار بخش شامل؛ همیار پلیس و ترافیک، نامه‌ای به پلیس، اگر یک روز پلیس شوم و اگر یک روز پلیس نباشد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست پس از انجام رقابت در شهرستان‌ها 220 اثر به کمیته استانی ارسال شد.

سردار محمدی یگانه با بیان اینکه مرحله نهایی نیز برای تعیین نفرات برتر در مرکزاستان زیر نظرداوران مجرب انجام شد، بیان کرد: در نهایت 10 نفر به عنوان برگزیده نهایی در این آیین مورد تجلیل قرارخواهند گرفت.

وی همچنین گفت: علاوه بر برگزیدگان به یکصد نفر دیگر نیز جوایزی اهداء شد که از سوی موسسه انصار و بانک سپه تأمین می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این آیین گفت: برگزاری این مسابقه با رویکرد آموزشی همراه بود که استقبال چشمگیر دانش آموزان مقطع ابتدایی را از این طرح شاهد بودیم.

ناهید سلیمانی افزود: بیش از 18 هزار دانش‌آموز ابتدایی در سراسر استان دیدگاه‌های خود را در محورهای مسابقه بیان کردند که می‌تواند به عنوان بانک ایده‌ها و نظرات دانش آموزای مورد توجه و استفاده مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/88007/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول