اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند عرصه نقاشی:

هنر مدرن جایگاه خود را یافته است/ نگارخانه کوثر میزبان آثار نقاشی مدرن است

خبرگزاری فارس: هنرمند و فعال عرصه نقاشی گفت: هنر مدرن در عصر معاصر جایگاه خود را یافته است، آثار مدرن و انتزاعی نقاشی تا 19 بهمن در نگارخانه کوثر دایر است.

هنر مدرن جایگاه خود را یافته است/ نگارخانه کوثر میزبان آثار نقاشی مدرن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نمایشگاه آثار زهرا خسروی در نگارخانه اصفهان، گشایش یافته است.

زهرا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این نمایشگاه شامل 9 اثر نقاشی با شیوه‌ای مدرن و انتزاعی است که در نگارخانه کوثر اصفهان از روز گذشته افتتاح شده است.

وی افزود: اندازه آثار این نمایش بین 100 تا 120 سانتی‌متر است که با موضوع آزاد به تصویر کشیده شده است.

هنرمند و فعال عرصه نقاشی در خصوص استقبال از این نمایشگاه گفت: استقبال تا به امروز از نمایشگاه خوب بوده است و هنر مدرن در دوره معاصر هم از جانب هنرمندان و هم مخاطبان دنبال می‌شود و مورد استقبال واقع می‌شود.

وی در خصوص فضای هنری شهر اصفهان، گفت: شهر اصفهان بسیار هنر پرور است و اگر اطلاع رسانی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌ها به خوبی انجام شود، استقبال بیشتری از نمایشگاه‌ها انجام می‌شود.

خسروی تصریح کرد:  این نمایشگاه اولین تجربه نمایشگاهی من در اصفهان است به همین جهت آشنایی زیادی با نمایشگاه‌ها و اجتماع هنرمندان اصفهانی ندارم، اما اصفهان سرشار از ظرفیت‌های هنری ناب است.

وی که مدری نقاشی در هنرستان هنرهای زیبا است عنوان کرد: هنرمند مدرن با وجود نوظهور بودن اما توانسته است که جایگاه خود را به دست بیاورد، که نمایشگاه‌های زیادی نیز در اصفهان در این خصوص برگزار شده است.

این هنرمند و مدرس نقاشی گفت: علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 19 بهمن ماه به نگارخانه کوثر اصفهان مراجعه کنند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول