اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 98

نمایشگاه نقاشی وفاق ملی در پاکدشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه نقاشی وفاق ملی در گالری خانه فرهنگ قلم شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

نمایشگاه نقاشی وفاق ملی در پاکدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه نقاشی وفاق ملی در گالری خانه فرهنگ قلم شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

آثار نقاشی و طراحی استاد نثار احمد تاجیک با موضوع وفاق و همبستگی ملی به مدت یک هفته در گالری خانه فرهنگ قلم به نمایش عموم گذاشته شد.

این نمایشگاه حاوی 40 اثر هنری با تکنیک‌های رنگ روغن ،طراحی و آبرنگ با موضوع وحدت و وفاق ملی و در دو بخش اصلی و هنرجویی در گالری خانه قلم به نمایش در آمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح این نمایشگاه  اظهار داشت: تهییج افکار عمومی و اطلاع‌رسانی مناسب با استفاده از رسانه‌ها، فراگیر کردن فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مراسم دهه فجر، سنت‌گذاری و الگوسازی صحیح از آیین‌های انقلاب اسلامی و هدفمندسازی فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و اطلاع رسانی، خط مشی برنامه‌های دهه فجر امسال در پاکدشت است.

محمد نجفی همچنین در ارتباط با نمایشگاه نقاشی وفاق ملی افزود:حفظ و اعتلای هویت اسلامی ایرانی در عرصه داخلی و بین‌المللی، گسترش مشارکت عمومی و تقویت همبستگی، در بین اقوام و مذاهب به‌ویژه مهاجران ساکن در این مناطق از اهداف برگزاری این نمایشگاه است که با رایزنی که در این خصوص صورت گرفته است استقبال کاردار فرهنگی سفارت افغانستان را در روز آینده و بازدید از این نمایشگاه در شهرستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/2462/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول