اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 تا 20 اسفند ماه

جیرفت میزبان دوچرخه‌سواران دانشگاه‌های آزاد کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی جیرفت، 18 تا 20 اسفندماه برگزار می‌شود.

جیرفت میزبان دوچرخه‌سواران دانشگاه‌های آزاد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید خزایی ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی مسابقات دوچرخه‌سواری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در این شهرستان اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی منطقه جنوب کرمان از 18 تا 20 اسفندماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه افراد شرکت کننده در این دوره از مسابقات را قشر تحصیل‌کرده و فرهیخته دانشگاهی با فرهنگ‌های مختلف تشکیل می‌دهد، انتظار می‌رود، مسئولان تمام همت و تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر آن انجام دهند.

خزایی تصریح کرد: ورزش علاوه بر اینکه بر جسم و روان آدمی تأثیر می‌گذارد از نظر کارکردهای فرهنگی و اجتماعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به عنوان یک پدیده سازنده در بخش فرهنگی مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه آنچه در وهله اول اهمیت دارد، بحث امنیت مسابقات است، ابراز داشت: کمیته امنیت متشکل از نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و بسیج شهرستان جیرفت باید تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقه‌ای سالم و آرام انجام دهند.

خزایی مسئولیت کمیته سلامت را با دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت ذکر و عنوان کرد: باید یک دستگاه آمبولانس مجهز همراه با تیم پزشکی توسط این دانشگاه برای همراهی رکاب‌زنان طی مسیر مسابقه اختصاص داده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: اداره راه و ترابری نیز باید تدابیر لازم برای برگزاری مسابقه را بیندیشد و موانع موجود در جاده را رفع و دست‌اندازهای مسیر مسابقه را اصلاح کند.

خزایی با اشاره به اینکه این مسابقه در سه مرحله فاصله چهار، 10 و 70 کیلومتر برگزار می شود، بیان داشت: مسافت چهار کیلومتری از مقابل مرکز فنی و حرفه‌ای تا سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، مسافت 10 کیلومتری از پلیس راه شهرستان جیرفت تا میدان سبزواران و مسافت 70 کیلومتری از روستای جنگل‌آباد تا دوراهی شهر مردهک به صورت رفت و برگشت است و در نهایت به میدان سبزواران ختم می‌شود.

انتهای پیام/80001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول