اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اصفهانی تیم ملی دوچرخه‌سواری خبر داد

سه ملی‌پوش دوچرخه‌سوار از گلپایگان مورد توجه مسئولان فدراسیون قرار دارند

خبرگزاری فارس: بازیکن اصفهانی تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: استعدادهای بسیاری در رشته دوچرخه‌سواری در گلپایگان وجود دارد و حضور سه ملی‌پوش از یک شهرستان مورد توجه مسئولان فدراسیون قرار گرفته است.

سه ملی‌پوش دوچرخه‌سوار از گلپایگان مورد توجه مسئولان فدراسیون قرار دارند

حامد جنت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هم اکنون در مرحله دوم اردوی تیم ملی به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در هند و در تاریخ 17 اسفندماه برگزار می‌شود، به سر می‌برم.

وی با اشاره به شرایط برگزاری اردوی تیم ملی که در تهران است، تصریح کرد: خوشبختانه شرایط برگزاری اردو بسیار مناسب است و تمام بازیکنان از این اردو راضی هستند، مسئولان فدراسیون در این زمینه به واقع سنگ تمام گذاشته‌اند، چرا که از هفت سالی که من در تیم ملی حضور دارم تا به حال چنین اردویی را شاهد نبوده‌ام.

بازیکن اصفهانی تیم ملی دوچرخه‌سواری با بیان اینکه مسابقات آسیایی هند در سالن سرپوشیده برگزار می‌شود، اضافه کرد: در کمال تأسف در ایران به دلیل نبودن پیست سرپوشیده مجبوریم تمرینات خود را در جاده انجام دهیم که این موضوع سبب می‌شود، نتوانیم تمرینات مناسبی را متناسب با رقابت‌های آسیایی داشته باشیم.

وی در ادامه به دیگر ملی‌پوشان اصفهانی حاضر در تیم ملی اشاره کرد و افزود : موسی مصطفوی در گروه سنی زیر 23 سال و حسین ناطقی هم برای تیم ملی بزرگ‌سالان در حال حاضر از استان اصفهان در تیم ملی حضور دارند که هر سه نفرمان از شهرستان گلپایگان هستیم.

بازیکن اصفهانی تیم ملی دوچرخه‌سواری با بیان اینکه سه نفر از هفت ملی پوشی که در تیم ملی حضور دارند، همگی از شهرستان گلپایگان هستند، تصریح کرد: استعدادهای بسیاری در رشته دوچرخه سواری در گلپایگان وجود دارد و حضور این تعداد ملی‌پوش در تیم ملی از یک شهرستان مورد توجه مسئولان فدراسیون قرار گرفته است.

وی گفت: اردوی تیم ملی به احتمال بسیار زیاد تا 10 روز پیش از اعزام به مسابقات آسیایی ادامه دارد.

انتهای پیام/63020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول