اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس گروه پیش‌دبستانی آموزش و پرورش

همایش دوره پیش‌دبستانی در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ دوره پیش‌دبستانی با حضور رئیس گروه پیش‌دبستانی و مسئول مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش در قزوین برگزار شد.

همایش دوره پیش‌دبستانی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این همایش با حضور جعفر حبیبی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان قزوین، رخساره‌ فضلی رئیس گروه پیش‌دبستانی و مسئول مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش و فاطمه بهرامی معاون آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش ‌و پرورش ‌استان ‌قزوین برگزار شد.

همایش بزرگ دوره پیش‌دبستانی با هدف شیوه‌های ارزشیابی از عملکرد نوآموزان، بررسی و تحلیل برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای بهبود کیفیت آموزش در مقطع پیش‌دبستانی برگزار شد.

اهمیت حضور آموزشی و برنامه‌های رایانه‌ای در کلاس‌های نوآموزان و روش‌های مؤثر اجرای برنامه انس با قرآن و علاقه به یادگیری در دوره پیش‌دبستانی نیز از اهداف برپایی این همایش بود.

آسیب‌های و چالش‌های آموزشی و پرورشی و راه کارهای پیشنهادی و نحوه پرورش مهارت‌های ذهنی و اجتماعی در بین دانش‌آموزان پیش‌دبستانی نیز به همراه ضرورت پرداخت به سبک زندگی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و جایگاه پرورش‌ مهارت‌های زبان فارسی و نحوه انجام آن در دوره پیش‌دبستانی از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.

نقش و تأثیر آموزش‌های دوره پیش‌دبستانی در دستیابی به اهداف دوره دبستان نیز یکی دیگر از اهداف برپایی این همایش بود که محمد فرجی رئیس کار گروه آموزشی پیش‌دبستانی و دبستان استان قزوین هم بر آن مهر تأیید زد.

فرجی که دبیر همایش بزرگ پیش‌دبستانی قزوین را هم برعهده داشت با بیان اینکه حضور آموزش و برنامه‌های رایانه‌ای در کلاس و نحوه پرورش مهارت‌های ذهنی و اجتماعی در بین نوآموزان پیش‌دبستانی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، اظهار داشت: دوره پیش‌دبستانی دوره حساسی است و باید به این دوره توجه ویژه‌ای شود.

به گفته فرجی شیوه ارزشیابی از عملکرد نوآموزان و بررسی و تحلیل آموزش و پرورش در راستای بهبود کیفیت در دوره پیش‌دبستانی از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.

دبیر همایش بزرگ پیش‌دبستانی استان قزوین اظهار امیدواری کرد و افزود: در تلاش هستیم آسیب‌ها و چالش‌های آموزش و پرورش در دوره پیش‌دبستانی را با ارایه راه کارهای پیشنهادی برطرف کنیم.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول