اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی خبر داد

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی ادارات بهمئی به مهمانان نوروزی/ 18 مدرسه آماده پذیرایی از مسافران

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی از آمادگی همه ادارات این شهرستان برای خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مهمانان نوروزی خبر داد.

خدمات‌رسانی شبانه‌روزی ادارات بهمئی به مهمانان نوروزی/ 18 مدرسه آماده پذیرایی از مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش در نشست ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان از آمادگی شبانه‌روزی و تعامل کمیته‌ها برای استقبال از میهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: در حوزه راه و ترابری رفع نقاط حادثه‌خیز و تسطیح مناطق سیاحتی و گردشگری از جمله منطقه ماغر، برم الوان و تنگه تاریخی سروک با همکاری شهرداری را در دستورکار قرار خواهیم داد.

سیاوش در ارتباط با آمادگی مراکز بهداشتی و امدادرسانی خاطرنشان کرد: در مناطق شهری پنج دستگاه آمبولانس و همچنین در مناطق روستایی چهار دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات بهداشتی و درمانی به صورت شبانه‌روزی مستقر خواهند شد.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش، مدارس مجهز و در دسترس به تعداد هشت مدرسه در حوزه شهری و بیش از 10 مدرسه در نقاط گردشگری و روستایی با تشکیل ستاد اسکان برای مسافران درنظر گرفته شده که مسافران می‌توانند از طریق سایت اسکان مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: در ورودی شهر نیز برنامه‌های مختلفی در دستورکار داریم که بروشورها و بنرهای راهنما با تمام جزئیات شهر و مناطق گردشگری توسط اداره میراث فرهنگی وگردشگری در اختیار مسافران گذاشته شود.

در این نشست، عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی از برگزاری جشن‌ها و جنگ‌های شاد در این ایام و در مناطق مختلف شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول