اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد

هوشمندسازی 39 مدرسه در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش گچساران از هوشمندسازی 39 مدرسه در گچساران طی یک سال گذشته خبر داد.

هوشمندسازی 39 مدرسه در گچساران

یدالله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هوشمندسازی مدارس یکی از برنامه‌ها و اهداف مهم نظام آموزش و پرورش در راستای افزایش سطح کیفی عملکرد دانش‌آموزان است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران اجرای این طرح را در سطح همه مدارس ضروری دانست و افزود: اجرای صحیح و مناسب این طرح می‌تواند در سرعت انتقال محتوا به دانش‌آموزان کمک بسیاری کند.

وی اجرایی شدن طرح هوشمندسازی مدارس در این شهرستان را مطلوب توصیف و خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته 39 مدرسه در سطح گچساران هوشمندسازی شدند.

مرادی ادامه داد: به لحاظ تعداد کلاس درس در مجموع 75 کلاس هوشمند شدند که در این میان 10 کلاس آن ویژه روستاییان به صورت مجتمعی است.

وی تصریح کرد: از مجموع 39 مدرسه هوشمند شده 12 مدرسه دخترانه، 17 مدرسه پسرانه و 10 مدرسه نیز مجتمعی بوده و همچنین از این تعداد مدرسه هوشمند 7 مدرسه هیئت امنایی است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد: هوشمندسازی هر کلاس درس هزینه‌های بسیار بالایی را به همراه دارد و تاکنون شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در هوشمند کردن مدارس در سطح این شهرستان همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

مرادی یادآور شد: هر کلاس هوشمند دارای یک دستگاه کامپیوتر یا لپ تاب، یک دستگاه ویدیو پروژکتور و یک دستگاه پرده نمایش است.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوای الکترونیکی در راستای طرح هوشمندسازی مدارس ویژه معلمان گچساران خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی در قبل از شروع سال تحصیلی در پنج دوره برگزار و در آن معلمان با شیوه‌های تدریس به صورت هوشمند آشنا شدند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران ابراز امیدواری کرد که روند هوشمندسازی مدارس در سطح این شهرستان روند و سرعت بیشتری به خود بگیرد و این طرح تأثیر بسزایی در افزایش سطح کیفی اطلاعات دانش‌آموزان داشته باشد.

انتهای پیام/82010/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول