اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی‌ ‌ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شوشتر خبر داد

برگزاری نشست بصیر‌تی در شوشتر با حضور علمای سودان

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی‌ ‌ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شوشتر از برگزاری نشست بصیر‌تی در شهرستان شوشتر با حضور علمای کشور سودان خبر داد.

برگزاری نشست بصیر‌تی در شوشتر با حضور علمای سودان

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عادل حمیدی‌نسب عصر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه‌ اظهار کرد: نشست‌های بصیرتی از اواخر سال‌ گذشته در شوشتر در حال برگزاری است و همچنان این نشست‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تغییرات اعمال شده در نحوه برگزاری این نشست‌ها خاطرنشان کرد: این نشست‌ها قرار است با رویکرد اعتقادی و مذهبی برگزار شود و در این باره تلاش شده تا از علمای تراز اول استفاده شود.

*برگزاری نشست‌های بصیرتی در مناطق محروم

مسئول نمایندگی‌ ‌ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شوشتر تصریح کرد: تلاش شده تا این نشست‌‌ها در مناطق محروم شهرستان شوشتر برگزار شود تا تاثیرگذاری آنها روز به روز افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه مناطق محرومی در شوشتر وجود دارد، گفت: قرار است این دوره از نشست‌های بصیرتی در شوشتر در شهر تازه تاسیس و عرب‌نشین گوریه برگزار شود.

مسئول نمایندگی‌ ‌ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شوشتر عنوان کرد: نشست مذکور قرار است در مسجد محمدرسول‌الله (ص) شهر تازه تاسیس و محروم گوریه برگزار شود.

و‌ی اضافه کرد: در این راستا نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شوشتر از همه توان خود برای برگزاری برنامه‌ای تاثیرگذار تلاش خواهد کرد.

*استفاده از علمای سودان

حمیدی‌نسب همچنین عنوان کرد: برای غنا بخشیدن به این نشست قرار شده است از علمای کشور مسلمان سودان استفاده شود تا تاثیرگذاری مراسم افزایش یابد.

وی در پایان گفت: در این دوره از نشست بصیرتی قرار است فردا در شهر گوریه، استاد محمد الزاکی به سخنرانی پرداخته و به شبهات مردم پاسخ دهد.

انتهای پیام/72006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول