اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنقر و کلیایی:

ملتی که بصیرت دارد اسارت ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: ملتی که بصیرت دارد هیچگاه دچار اسارت نمی‌شود لذا باید قدردان این مردم باشیم، چرا که در راهپیمایی 22 بهمن سی ‌و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

ملتی که بصیرت دارد اسارت ندارد

حجت الاسلام شمس‌الله برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: حرکت ارزشمند مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حرکتی ارزشمند بود و پیام بسیار جامع و دشمن شکنی در برداشت.

برقراری یوم الله 22 بهمن و دهه مبارک فجر را یوم‌اللهی ارزشمند، جاودانه و ماندگار در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی دانست و گفت: مردم ایران، روز گذشته با حضور در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: مردم با حضور چشم‌گیر و هزاران نفری خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر ثابت کردند که به عهد و پیمان خود با آرمان‌های امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری پایبند و پایدارند و عهد و پیمان خود را نشکسته‌اند و تا آخرین نفس ایستاده‌اند.

امام جمعه سنقر و کلیایی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌های به‌عمل آمده، راهپیمایی روز گذشته ملت شریف ایران نقشه دشمنان را بار دیگر نقش بر آب کرد.

وی با تاکید براینکه امروزه تحریم نان باعث کاهش استقامت مردم نمی‌شود، ادامه داد: مردم عزت‌مند ایران زمانی که جان‌شان در تهدید و تحریم بود استقامت کردند و با تحریم نان، استقامت‌شان بریده نخواهد شد.

برقراری ادامه داد: ملتی که بصیرت دارد هیچگاه دچار اسارت نمی‌شود لذا باید قدردان این مردم باشیم.

وی با بیان اینکه همه ما باید قدر این ملت بزرگ و صبور را بدانیم، گفت: خدا این مردم را از نظام و نظام را از مردم جدا نکند و باید همه مسئولان سپاسگزار حضور پر شور و شعور ملت بیدار و انقلابی ایران باشند.

 وی تصریح کرد: بنده نیز از ملت شریف ایران ، مردم کرمانشاه و مردم بیدار سنقر و کلیایی به خاطر حضور پر شور و با شعورشان در یوم الله 22 بهمن سپاسگزارم و امید است مردم این شور با بصیرت‌شان را در انتخابات سال آینده نیز حفظ و با حضورشان توطئه دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول