اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آبپخش خبر داد

برگزاری 30 نشست بصیرتی در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برگزاری 30 نشست بصیرتی در این بخش خبر داد.

برگزاری 30 نشست بصیرتی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی در نشست مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: در ماه‌های اخیر عرصه فرهنگ نقشی خارق‌العاده در آبپخش ایفا می‌کند و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به یکی از مهم‌ترین ارکان آبپخش تبدیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: این نهاد با شناخت وضعیت اجتماعی آبپخش برنامه‌های جامعی برای پیشبرد اهداف فرهنگی آبپخش تدوین کرده و با تلاش فعالان فرهنگی این دیار به نحو مطلوب آنها را اجرایی کرده است.

دهقانی بیان داشت: بصیرت‌افزایی در جامعه یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در اجرای برنامه‌های خود به‌صورت گسترده به آن توجه دارد و توانسته‌ایم عملکرد مطلوبی در این زمینه رقم بزنیم.

وی با اشاره به برگزاری 30 جلسه بصیرتی در آبپخش، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، انجمن‌های فرهنگی و هنری فعال در منطقه در بهمن‌ماه توانسته‌ایم 30 جلسه بصیرتی با حضور پرشور مردمی برگزار کنیم.

این مسئول بیان کرد: بصیرت‌افزایی تنها و مطمئن‌ترین راهی است که در برابر هجمه‌های گسترده دشمنان باید به آن توجه داشته باشیم و همه مسئولان سیاسی و فرهنگی باید در برنامه‌های خود این مهم را مورد توجه قرار دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش افزود: دشمن می‌داند که جنگ نظامی بازدهی ندارد و برای اینکه بر افکار و اندیشه‌های جوانان ما غلبه پیدا کند با جنگ نرم وارد شده است.

دهقانی گفت: شناخت ماهیت، اهداف و روش‌هایی که دشمن در جنگ نرم از آن استفاده می‌کند کار آسانی نیست و خیلی از خانواده‌های ما در معرض آسیب هستند و تنها راه خنثی کردن جنگ نرم دشمن کسب بصیرت و بصیرت‌افزایی است.

وی یکی از ابزارهای دشمن را اینترنت عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه اینترنت در اکثر خانواده‌ها وجود دارد خانواده‌ها باید مراقب استفاده بیش از حد فرزندانشان از این وسیله ارتباطی باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: شنیده‌ها حاکیست بیش از هزاران سایت ضد اخلاقی و مستهجن در اینترنت ارائه برنامه می‌کنند و این خطری جدی برای جوانان ما است.

دهقانی گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی این سایت‌ها را طراحی، سازماندهی و حمایت مالی می‌کنند و هدف اصلی آنها سست کردن اعتقادات قوی دینی جوانان ما است.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول