اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوسف:

واکنش آمریکا به قیام وال‌استریت دیوانه‌وار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوسف با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دولت آمریکا در برابر اعتراضات مردمی در غالب قیام وال‌استریت که در کشورهای اروپایی و آمریکایی آغاز شده است، گفت: این واکنش‌ها دیوانه‌وار و غیرعاقلانه است.

واکنش آمریکا به قیام وال‌استریت دیوانه‌وار است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اسدی صبح امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیرجند بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای منطقه را یک خیزش باهدف توصیف کرد و اظهار داشت: مردم این کشورها قیام کرده‌اند که اسلام بر کشور آنها حاکم شود.
وی افزود: مردم کشورهای اسلامی بر ضد حاکمان ظالم خود قیام کرده‌اند و تا به هدف خود نرسند از پای نمی‌نشینند و هیچ تهدیدی نمی‌تواند آنها را از صحنه خارج کند.
امام جمعه خوسف قیام وال‌استریت را یک حرکت مردمی در مخالفت با نظام سرمایه‌داری عنوان کرد و گفت: حکومت‌های کشورهای اروپایی و غربی از پشتوانه مردمی محروم هستند و ما شاهد این هستیم که 99 درصد مردم در مقابل یک درصد قرار گرفته‌اند.
اسدی ادامه داد: همچنین این دولت‌ها از پشتوانه اقتصادی خوبی برخوردار نیستند چراکه اقتصاد سرمایه‌داری در این کشورها در حال نابودی است و هر روز مشکلات اقتصادی بیشتری دامن‌گیر این دولت‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه انتهای این حرکت پیروزی است، تصریح کرد: امید است که آزادی این دولت‌ها در سایه فطرت که همان آزادی اسلامی است، شکل بگیرد.
امام جمعه خوسف با گرامیداشت هفته بسیج افزود: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج یک حرکت نو و جدید مانند خود انقلاب اسلامی ایران است.
اسدی نگاه نظامی به بسیج را پایین آوردن شان این مجموعه دانست و افزود: بسیج ورای نیروهای مسلح است بلکه بسیج به معنای خیزش، جوشش و نوآوری است.
وی تصریح کرد: بسیج نهالی است که توسط بنیانگذار انقلاب در کشور کاشته شد و امروز رشد و نمو پیدا کرده و رشد و شکوفایی‌اش جلوه‌گر شده است.
امام جمعه خوسف با اشاره به اهمیت حضور بسیج در کشور اظهار داشت: بسیج در دفاع مقدس به نیروهای مسلح و ملت ایران عزت بخشید و افتخارات زیادی را نصیب ملت و کشور ایران کرده است که جای قدردانی دارد.
اسدی ادامه داد: همچنین بسیج در دوران سازندگی با روحیه بسیجی خود به میدان آمد تا هم خرابی‌های کشور را بازسازی کند و هم در راستای رشد و شکوفایی کشور در عرصه‌های مختلف گام بردارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول