اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان بهبهان:

اجرای طرح فاضلاب بهبهان نظارت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بهبهان گفت: باید با نظارت بیشتر و رعایت نکات فنی از سوی مجری و ناظران این طرح بزرگ ملی به خوبی و در موعد مقرر اجرا شود.

اجرای طرح فاضلاب بهبهان نظارت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی با بیان اینکه برخورداری از سیستم استاندار و بهداشتی دفع فاضلاب از نیازهای مهم مردم است، اظهار کرد: باید با نظارت بیشتر و رعایت نکات فنی از سوی مجری و ناظران این طرح بزرگ ملی به خوبی و در موعد مقرر اجرا شود.

وی افزود: از مسئولان شهری نیز انتظار می‌رود با همکاری بیشتر و تداوم هماهنگی بین دستگاها مشکلات موجود را سریع‌تر حل کنند تا کار سریع‌تر پیش برود.

امام جمعه بهبهان در ادامه خواستار آینده نگری و نگاه مثبت مردم به این طرح بزرگ زیست محیطی شد و گفت: هر آبادانی یک خرابی هم دارد پس از مردم متدین بهبهان خواهش می‌کنم که با حمایت و حوصله بیشتر با عوامل اجرایی همکاری کرده و با نظارت بیشتر مشکلات را به مسئولان اجرایی اطلاع دهند.

وی همچنین خواستار معرفی مرجعی از سوی شرکت آبفا به منظور بررسی نظرات و مشکلات مرتبط با اجرای این طرح در شهر بهبهان شد تا اشکالات به موقع برطرف شوند.    

ابوعلی مردم بهبهان را مردمی مقید به رعایت حدود و شرعی خواند و ضمن توصیه همه مردم به پرداخت به موقع هزینه‌های انشعاب و مصرف آب خاطرنشان کرد: با پرداخت به موقع قبوض آب بها، سطح خدمات رسانی به مردم افزایش یافته و طرح‌ها بهتر و سریع‌تر اجرایی می‌شوند.

وی اجرای طرح فاضلاب از محل اعتبارات غیردولتی (فروش اوراق مشارکت) را قابل تقدیر دانست و گفت: طرح فاضلاب بهبهان در عرصه زندگی مردم تاثیر به‌سزایی دارد.                                                                   

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول