اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه پژوهش حوزه هنری:

ایده‌های پژوهشی در حوزه هنر و ادبیات عملیاتی می‌شود / پژوهش اصالت کار خوب

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه پژوهش حوزه هنری گفت: عملیاتی کردن ایده‌های پژوهشی در بخش‌های مختلف هنر و ادبیات زمینه تحول واقعی را فراهم می‌آورد.

ایده‌های پژوهشی در حوزه هنر و ادبیات عملیاتی می‌شود / پژوهش اصالت کار خوب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد اسحاقی صبح امروز در نخستین کارگروه پژوهش هنر که با حضور جمعی از پژوهشگران در سالن تالار سخن حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما در قالب کارگروه پژوهش هنر سعی داریم با محور قرار دادن اندیشه و هنر اسلامی – دینی ایده‌های جدید را توسعه داده و نسبت به تقویت آن همت کنیم.

وی با بیان اینکه تا به حال به مقوله پژوهش توجه جدی نشده است، عنوان کرد: نیازسنجی پژوهشی در سطح منطقه و استان از اصلی‌ترین اهداف این کارگروه است.

مسئول واحد پژوهش حوزه هنری هسته اصلی این کارگروه را متشکل از نخبگان رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری سطح استان دانست.

اسحاقی یادآور شد: این کارگروه در نظر دارد در مسیر حرکت خود به فراخور نیاز پژوهشگران و فعالان عرصه‌های هنری استان، مسئولان و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان را به عضویت خود درآورد.

این مسئول تدوین افق فعالیت و برنامه‌های این کارگروه با موضوع‌های اهمیت هنر در خانواده، هدفمندی پژوهش، رعایت قانون کپی رایت در پژوهش‌ها، جلوگیری از موازی‌کاری نهادها را خاطرنشان کرد.

دبیر کارگروه پژوهش حوزه هنری گفت: تجمیع برنامه‌های پژوهش در جهت کیفی‌سازی و تاثیرگذاری آثار تولیدی از اصلی‌ترین مباحث ذکر شده در نخستین جلسه این کارگروه است.

اسحاقی با قدردانی از حمایت‌های دلگرم‌کننده ریاست حوزه هنری، آینده روشنی را برای این کارگروه ترسیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه پژوهش اساس و محور برنامه‌ریزی‌ها و اصالت کارها به شمار می‌رود، اذعان داشت: تکیه بر پژوهش می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها در حوزه اجرا را برطرف کند.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول