اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تحقیقات نیروی انتظامی شرق تهران خبر داد

تشکیل شورای پژوهشی توسط دفتر تحقیقات ناجا

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: از اولویت‏های دفتر تحقیقات، شناسایی اساتید توانای دانشگاه‏ها و تشکیل شورای پژوهشی است.

تشکیل شورای پژوهشی توسط دفتر تحقیقات ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین سعیدی پیش‌ازظهر امروز در نشستی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در زمنیه انعقاد تفاهم‏نامه همکاری بین نیروی انتظامی با این دانشگاه به بیان برخی از فعالیت‏های دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی شرق استان تهران پرداخت.

وی اظهار کرد: در گذشته 32 استان با مرکزیت فرماندهی انتظامی وجود داشت که با تشکیل فرماندهی انتظامی غرب تهران در شهریار و فرماندهی انتظامی شرق تهران در ورامین در مجموع  34 استان تشکیل شده که در این استان‏ها ناجا یک دفتر تحقیقات کاربردی قرار داده است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه فعالیت این دفتر از سال 85 آغاز شده است، گفت: اساتید ناجا به این نتیجه رسیده‏اند که نیروی انتظامی باید دارای پلیس علمی باشد و آن را توسعه دادند و به سازمان تبدیل کردند.

سعیدی افزود: سازمان تحقیقات مطالعات ناجا با زیرمجموعه‏ خود از 32 دفتر تحقیقات در سایر استان‏ها در کل دفاتر تحقیقات استان‏ها و پلیس‏های تخصصی به 54 دفتر تحقیقاتی ارتقا یافت.

وی گفت: چندی قبل مصوبه‏ای به تصویب رسید که در آن سازمان مطالعاتی نیروی انتظامی به سازمان پژوهشگاه مستقل و در اختیار ناجا ارتقا یافته است که این روند توسعه علم در ناجا را به دنبال دارد و برای چشم‏انداز پلیس در سال 1404 رقم خوبی را نشان می‏دهد.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: این دفتر از سال 1391 آغاز به کار کرده و در تلاش است تا بارور شده و به یک مجموعه کامل تبدیل شود.

سعیدی گفت: از اولویت‏های دفتر تحقیقات، شناسایی اساتید توانای دانشگاه‏ها و تشکیل شورای پژوهشی است؛ زیرا هر کاری باید از کانال شورای پژوهشی دفتر تحقیقات انجام شود و هر مصوبه‏ای که در شورای پژوهشی به تصویب برسد، قابل اجراست.

وی ادامه داد: فعالیت ما در حوزه دانش پلیسی است و هر کاری که سبب ارتقا و افزایش دانش نیروهای پلیس شود، مورد استقبال قرار می‏گیرد.

انتهای پیام/2568/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول