اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه امسال صورت گرفت

اتمام 39 طرح پژوهشی در دانشگاه تبریز

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز از اتمام اجرای 39 طرح پژوهشی از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه در 9 ماهه سال‌‌جاری خبر داد.

اتمام 39 طرح پژوهشی در دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، علی رستمی از اتمام اجرای 39 طرح پژوهشی از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه در 9 ماهه سال‌‌جاری خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 913 میلیون ریال در زمینه‌های مختلف علمی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه در این مدت با تصویب شورای پژوهشی دانشگاه تبریز 36 طرح جدید پژوهشی از سوی اعضای هیئت علمی آغاز شده است، افزود: برای اجرای این طرح‌های پژوهشی نیز بالغ بر یک میلیارد و 426 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

به گفته وی، بیشترین طرح‌های خاتمه یافته در 9ماهه امسال در بین دانشکده‌ها، آموزشکده‌ها و مراکز پژوهشی این دانشگاه نیز به دانشکده کشاورزی با هشت طرح پژوهشی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی با شش طرح و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با پنج طرح تعلق داشته است.

رستمی یادآور شد: بیشترین طرح‌های مصوب نیز در این مدت به اعضای هیئت علمی پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی با 10 طرح، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی با هشت طرح و دانشکده‌های کشاورزی و دامپزشکی هرکدام با چهار طرح اختصاص داشته است.

به گفته وی، در آذر ماه سال‌جاری نیز اعضای هیئت علمی دانشکده‌های دامپزشکی، علوم انسانی و اجتماعی، علوم تربیتی و روانشناسی، دانشکده فنی مهندسی مرند و پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی موفق به اتمام شش طرح پژوهشی با اعتباری بالغ بر 248 میلیون ریال شدند.

وی در ادامه تعداد طرح‌های تحقیقاتی مصوب شورای پژوهشی دانشگاه تبریز در آذرماه را شش طرح عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 215 میلیون ریال از سوی اعضای هیئت علمی دانشکده‌های علوم انسانی، کشاورزی، پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی، علوم تربیتی و روانشناسی و مرکز تحقیقات اجتماعی به اجرا در خواهند آمد.

انتهای پیام/60001/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول