اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی:

طرح آمایش سوانح در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: طرح آمایش سوانح در شهرهای حادثه‌خیز استان اجرا می‌شود.

طرح آمایش سوانح در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه بر اجرا و بازخورد سنجی برنامه‌های اصولی و مدون این جمعیت تاکید کرد و اظهار داشت: حرکت جمعیت هلال‌احمر استان بر اساس چارتی 5 سال برنامه‌ریزی و حرکت بر اساس برنامه‌های کارشناسی شده از اهداف جمعیت هلال‌احمر استان است.

وی به تاثیر برنامه‌ریزی اصولی بر بهبود نتایج و تاثیر در روند اجرایی شدن اهداف اشاره کرد و افزود: هلال احمر آذربایجان‌غربی با تلاش در همه زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی آمادگی دارد وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد و به مردم استان ادای دین کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به طراحی و آماده‌سازی نقشه راه با تمام معیارهای مورد قبول از لحاظ اصول و مبنایی برنامه‌ریزی تاکید کرد و افزود: این نقشه راه برای پاسخگویی به سوانح مختلف در آینده طراحی شده است.

وی بخش اول این نقشه راه را برنامه‌ریزی بر اساس اهداف هلال احمر عنوان کرد و اظهار داشت: در این برنامه‌ریزی،استراتژی و انواع فعالیت‌ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر جمعیت هلال احمر استان گنجانده شده است.

زینال‌پور به طراحی برنامه آمایش سوانح اشاره کرد و افزود: طرح آمایش سوانح بیشتر برای شهرستان‌هایی مطرح است که حادثه‌خیزتر هستند و احتمال خطر برای آن‌ها بیشتر است.

وی به آمادگی تمامی نیروها و امدادگران هلال احمر استان به صورت 24 ساعته هم اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت بروز حوادثی نظیر زلزله و سیل در اقصی نقاط کشور و حتی در نقاط مختلف جهان، کماکان با تمام توان در صحنه حاضر خواهیم بود.

انتهای پیام/61014/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول