اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اخذ مجوز جدید صورت می‌گیرد

راه‌اندازی دو شعبه جدید هلال احمر در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اخذ مجوز ‌راه‌اندازی دو شعبه جدید این جمعیت در شهرهای خنداب و زرندیه خبر داد.

راه‌اندازی دو شعبه جدید هلال احمر در استان مرکزی

مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با موافقت سازمان جمعیت هلال احمر کشور مجوز راه‌اندازی دو شعبه جدید در شهرهای خنداب و زرندیه اخذ شد که پیش‌بینی می‌شود تا اردیبهشت ماه سال آینده و همزمان با هفته هلال احمر شاهد آغاز فعالیت این دو شعبه باشیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون 9 شعبه جمعیت در شهرهای استان فعالیت دارند که با راه‌اندازی این دو شعبه جمع کل شعبات هلال احمر استان به 11 شعبه افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: هر شعبه به هفت نفر کارمند و امکاناتی نظیر آمبولانس و خودروی امدادی نیاز دارد که تأمین این امکانات در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی این شعبه‌ها در زمینه آموزش امداد و کمک‌های اولیه، جذب داوطلبان و جوانان فعالیت خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح عیدانه به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: به دنبال این هستیم در ایام نوروز مدت زمان حضور بالگرد امدادی را در استان افزایش دهیم.

سلیمی ادامه داد: در طرح امداد و نجات هوایی زمستانه بالگرد امدادی مستقر در استان به دو حادثه دیده در تصادفات رانندگی استان امدادرسانی کرد.

انتهای پیام/87002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول