اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه خبر داد

فعالیت 11 واحد پیشاهنگی در هلال احمر بشرویه

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه از فعالیت 11 واحد پیشاهنگی با عضویت 250 نفر در جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

فعالیت 11 واحد پیشاهنگی در هلال احمر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا عارفیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در بشرویه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در راستای فعالیت‌های عام‌المنفعه، بشردوستانه و امدادی در طول ایام سال فعالیت‌هایی را در حوزه‌های جوانان، داوطلبان، امداد و نجات و آموزش در سطح شهرستان و روستاها انجام می‌دهد.

عضویت یک‌هزار و 500 جوان در جمعیت هلال احمر بشرویه

وی ادامه داد: در حوزه جوانان یک‌هزار و 500 نفر عضو در مناسبت‌های مختلف با سازمان جوانان هلال احمر همکاری می‌کنند که از جمله این مناسبت‌ها می‌توان به اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی، مانورهای امدادی، کارگاه‌های آموزشی توان‌افزایی، مسابقات ورزشی رقابت مهر، اردوها، اعزام کاروان‌های نیکوکاری و توزیع بسته‌های حمایتی، بهداشتی و مواد غذایی به روستاها اشاره کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه تصریح کرد: طرح راهنمای مسافران نوروزی هر ساله به مدت 20 روز اجرا می‌شود که امسال نیز چادرهای هلال احمر مجهز به امکانات امدادی و اطلاعات راه‌ها و راهنمای مسافران نوروزی در ورودی و خروجی شهرستان نصب شده و چهار نفر امدادگر به مسافران خدمت‌رسانی داشته‌اند. 

عارفیان افزود: در اعیاد ملی و مذهبی نیز 950 نفر از اعضای جوانان هلال احمر در برنامه‌ها شرکت کرده و تعداد 250 نفر نیز در اردوها حضور داشته‌اند.

وی یادآور شد: حوزه امداد و نجات با همکاری حوزه جوانان مانورهای امدادی را برگزار کرده که در این مانورها نیز 150 نفر در کارگاه‌های آموزشی توان‌افزایی شرکت کردند.

ایجاد و راه‌اندازی سه کانون هلال احمر در روستاهای بشرویه

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه از فعالیت 11 واحد پیشاهنگی با عضویت 250 نفر در جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین کانون‌های هلال احمر شامل کانون آزاد، کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور و علمی و کاربردی، کانون طلاب در حوزه‌های علمیه، غنچه‌های هلال در مهد کودک‌ها و کانون روستایی در سه روستا تشکیل شده است.

عارفیان عنوان کرد: سال گذشته در حوزه جوانان، اعضای هلال احمر در مسابقات ورزشی رقابت مهر به مرحله کشوری راه یافته و موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.

انتهای پیام/69006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول