اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس خبر داد

آموزش عمومی و تخصصی به 970 داوطلب هلال احمر فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر فردوس از ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی به 973 داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان در سال جاری خبر داد.

آموزش عمومی و تخصصی به 970 داوطلب هلال احمر فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حسین لاژوردی ظهر امروز در جمع مدیران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش به امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر بسیار مهم و ضروری است، گفت: جمعیت هلال احمر فردوس بحث آموزش را جدی گرفته و از ابتدای سال تاکنون برنامه‌های زیادی در رشته‌های مختلف داشته است.

وی ادامه داد: در راستای شعار هر خانواده یک امدادگر، جمعیت هلال احمر فردوس با برگزاری کلاس‌های آموزشی امدادی در نهادینه کردن این شعار فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است.

ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه به 551 نفر در فردوس

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس به آموزش 551 نفر در دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه اشاره کرد و افزود: 351 نفر در دوره مهارت‌های داوطلبی، 48 نفر در دوره 106 ساعته آموزش دیده‌اند.

لاژوردی از آموزش 23 نفر در دوره‌های تخصصی جستجو و نجات در جاده خبر داد و متذکر شد: امدادگران و نجات‌گران هلال احمر با فراگیری آموزش‌های لازم هم‌اکنون در پایگاه‌های امداد جاده‌ای این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

این مسئول اذعان داشت: جمعیت هلال احمر فردوس در سال گذشته به یک‌هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم مهارت‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه را آموزش داده است.

انتهای پیام/69005/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول