اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طلیعه سی و پنجمین بهار انقلاب

مسئولان باقرشهر با خانواده شهید محمدی دیدار کردند

خبرگزاری فارس: در طلیعه سی و پنجمین بهار انقلاب، مدیران شهری باقرشهر با خانواده شهید محمد محمدی مجد دیدار کردند.

مسئولان باقرشهر با خانواده شهید محمدی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهید محمد محمدی مجد یکی از فعالان انقلاب اسلامی ایران و از پیروان راستین امام‌خمینی (ره) در زمان انقلاب بود.

در همین راستا و به همت امور ایثارگران شهرداری و به مناسبت آغاز سی و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئولان باقرشهر با خانواده معزز این شهید دیدار به عمل آمد.

در این دیدار که امام جمعه باقرشهر، شهردار باقرشهر، معاونت اجرایی شهردار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره)، مسئول هیئت رزمندگان اسلام، نماینده بنیاد شهید شهرستان ری و ... حضور داشتند، پدر و مادر شهید به توصیف فرزند شهیدشان پرداختند.

تقدیم فرزند در راه اعتلای اسلام و قرآن افتخار است

پدر شهید که با آغوشی باز پذیرای حاضران بود در این دیدار گفت: محمد جوانی شاداب و پر انرژی بود که با حضور در مسجد محل و بسیج فعالیت‌های ارزنده‌ای داشت.

وی ادامه داد: افتخار ما این است که در راه اعتلای اسلام و قرآن فرزند خود را تقدیم نظام کردیم و خوشحالیم که خدا توفیق داد چنین فرزندی تربیت یابد که برای ما افتخار آفرین باشد و در راستای دین مبین اسلام، اعتلای جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های والای نظام جان خود را فدا کند. 

امیدواریم به فضل خدا در راه شهدا قرار گیریم

شهردار باقرشهر نیز در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای انقلاب به‌ویژه شهدای باقرشهر، از صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا و رشادت‌های رزمندگان در طول دوران انقلاب قدردانی کرد و گفت: شهدا و خانواده‌های ایشان به گردن یکایک ما حق دارند و ما وظیفه داریم با احترام به خانواده این عزیزان، به مشکلات این افراد رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: از خداوند متعال می‌خواهیم تا ما را در راه شهدا قرار داده و ما را در این مسیر هدایت و راهنمایی کنند و نعمت همنشینی با پدر و مادر شهدا را از ما دریغ نکنند که این امر موجب تقویت روحیه خدمت در بین مسئولان می‌شود.

شهید محمدی مجد در 18 سالگی آسمانی شد

محمود فخامتی مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر در این دیدار گفت: شهید محمد محمدی مجد در هفدهم تیر 1348 در باقرشهر دیده به جهان گشود و پس از 18 سال زندگی پر برکت در آخرین روزهای زمستان 1361 در تاریخ 30 اسفند‌ماه سال 66 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشییع در کنار یاران شهیدش در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول