اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‌وطن ـ 4

«مهندس حسام» نامی که لبنانی‏ها برای شهید شاطری برگزیدند

خبرگزاری فارس: ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام به مناسبت شهادت حاج حسن شاطری با صدور بیانیه‏ای تاکید کرد: «مهندس حسام» نامی بود که لبنانی‏ها برای شهید شاطری برگزیدند.

«مهندس حسام» نامی که لبنانی‏ها برای شهید شاطری برگزیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این بیانیه آمده است: بار دیگر دستان جنایتکار صهیونیست‏های ظالم، به خون سربازی دیگر از لشگریان آخرالزمانی پیامبر خاتم (ص) آغشته شد و این‏بار کوته‏فکران و جاهلان متمسک، در لوای نوادگان شمر و یزید ملعون جنایتی دیگر در سرزمین شام رقم زدند.

در ادامه می‏خوانیم: سردار خستگی‏ناپذیر سپاه اسلام، حاج حسن شاطری مجاهدی نستوه و عابدی عالم بود که بیش از سه دهه از عمر شریفش را وقف خدمت به گسترش اسلام ناب محمدی کرد و لحظه‏ای از تلاش برای به اهتزاز درآوردن پرچم حق‏طلبی انقلاب اسلامی غافل نشد.

این بیانیه می‏افزاید: شهید شاطری از شهدای جهان‏وطنی بود که خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام را جنوب لبنان می‏دانست و سال‏های پایانی حیات طیبه‏اش را وقف خدمت به محرومان آن سامان کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «مهندس حسام» نامی بود که لبنانی‏ها برای او برگزیده بودند و در این میان تفاوتی بین شیعه و سنی و مسیحی نبود؛ جاده، پل و خانه‏هایی که به همت بلند این شهید در لبنان بنا شد، هدیه‏ای برای تمامی لبنانی‏ها بود.

همچنین تاکید شده است: صهیونیست‏های غاصب و عوامل تروریست آنها هم به خیال خام خود به درستی او را به عنوان یکی از استوانه‏های مقاومت اسلامی در منطقه شناسایی کرده و به شهادت رساندند تا گامی در تضعیف جبهه مقاومت بردارند، اما همچون همیشه تحلیل‏هایشان غلط از آب درآمده و خون این شهید، درخت تنومند مقاومت اسلامی را که ثمرات آن را جهانیان در غزه، لبنان و سوریه به نظاره نشسته‏اند، آبیاری خواهد کرد؛ همان‏گونه که دبیرکل مومن و مجاهد حزب‏الله لبنان پس از شهادت اسطوره مقاومت اسلامی شهید حاج عماد مغنیه فرمود که اگر چه عماد مغنیه به شهادت رسید اما هزاران سرباز و مجاهد شجاع راه او را ادامه خواهند داد.

در این بیانیه آمده است: جالب آنکه شهادت حاج حسن شاطری مصادف شده با پنجمین سالگرد شهادت حاج عماد مغنیه که او نیز توسط دستان صهیونیستی بیرون آمده ار آستین مزدوران سلفی و وهابی های مرتجع در سرزمین پر بلا، شام، به شهادت رسید.

ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سرباز راستین و جان برکف به محضر قطب عالم امکان مهدی صاحب الزمان(عج)، فرمانده کل قوا حضرت آیت‏الله العظمی خامنه‏ای، عموم مردم شهیدپرور ایران، خانواده شهید و حامیان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر عالم، اعلام می‏دارد که همچون گذشته سربازان ولایت آمادگی دارند با اشاره ولی امرشان برای همیشه طومار رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و اذناب آنرا در هم پیچند.

انتهای پیام/2249/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول