اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‏وطن- 27

استادحسینی: شهید شاطری مزد زحمات 30 ساله‏اش را گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، شهادت را هنر مردان خدا توصیف کرد و گفت: مزد زحمات 30 ساله شهید حاج حسن شاطری با پیوستن او به خدایش داده شد.

استادحسینی: شهید شاطری مزد زحمات 30 ساله‏اش را گرفت

سردار علی استادحسینی ظهر امروز در حاشیه آیین تشییع و خاک‏سپاری پیکر سردار شهید شاطری که اخیراً به دست صهیونیست‏ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: شهادت نصیب هر فردی نمیشود و امروز باید بدانیم که اگر به جز شهادت نصیب حاج حسن شاطری می‏شد، حق مطلب ادا نشده بود و می‏توانستیم بگوییم جفایی در حق یک مجاهد فی سبیل‏الله رخ داده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شهیدانی همچون حاج حسن شاطری در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خود رشادت‏های بسیاری نشان دادند و تعدادشان هم کم نبوده است.

وی تصریح کرد: این شهیدان سرافراز اسلامی برای اعتلای کلمه اسلام در تمام جهان و اقصی نقاط جغرافیای زمینی تلاش کردند و نه تنها در ایران، بلکه در کل جهان نام آنها پرآوازه خواهد بود.

استادحسینی افزود: شاطری‏ها خونشان را دادند تا اسلام بماند؛ نظام اسلامی فراگیر شود و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی راه اسلام را با قوت بیشتری پیش برد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: راه نورانی این شهیدان به حاج حسن شاطری ختم نمی‏شود و در آینده هم ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: این راه نورانی تا رسیدن پرچم به دست صاحب اصلیش یعنی امام زمان(عج) ادامه دارد.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز بشود.

انتهای پیام/2249/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول