اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‏وطن- 28

استادحسینی: رسانه‏ها در شناسایی ابعاد شخصیتی شهید شاطری تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پی برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر سردار شهید مهندس حاج حسن شاطری اطلاعیه‌ای صادر و تاکید کرد: رسانه‏ها در شناسایی ابعاد شخصیتی شهید شاطری تلاش کنند.

استادحسینی: رسانه‏ها در شناسایی ابعاد شخصیتی شهید شاطری تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی در ابتدای این اطلاعیه که امروز یک نسخه از آن به دست دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان رسید، آورده است: سردار شهید حاج حسن شاطری سربازی گمنام از خیل مجاهدان انقلاب اسلامی است؛ او پرچم‏دار سازندگی انقلاب اسلامی در جبهه‌ مقاومت اسلامی و همیار حزب‌الله لبنان بود.

وی در ادامه اضافه کرد: استان سمنان مفتخر به وجود سردارانی نظیر شهید شاطری است؛ او مدال افتخار شهادت را در عصر قحطی شهادت بر گردن آویخت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: مجددا از بابت این واقعه به خانواده شهید عزیز و مردم هم‌استانی تبریک و تسلیت عرض کرده و برای این خانواده ولایت‏مدار و مؤمن و همه دوست‌داران آن شهید عزیز، صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه ایزد منان مسئلت می‏کنم.

شهادت در مکتب ما عین زندگی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اقدام عوامل رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار شاطری افزود: رژیم صهیونیستی با تکیه بر ارعاب و ترور سعی کرد تا بر اراده و ایمان مجاهدان انقلاب اسلامی تأثیر گذاشته و آنها را از ادامه مسیر نورانی اسلام باز دارد.

در ادامه اطلاعیه استادحسینی آمده است: زهی خیال باطل، دشمن زبون و منفور صهیونیست نمی‌داند که شهادت در مکتب ما عین زندگی است و منتهای آرزوی مجاهدان فی سبیل‌الله چیزی جز شهادت نیست.

استادحسینی تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر شهید عالی مقام سردار حاج حسن شاطری، یادآور روزهای حماسه و دفاع هشت سال دفاع مقدس بود و انبوه جمعیت حاضر در این مراسم، عمق معنویت و شهادت‌طلبی مردم ولایتمدار استان سمنان را به رخ جهانیان کشید.

وی در ادامه اطلاعیه بیان کرد: حماسه عظیم بزرگداشت و تجلیل از این شهید والامقام که صبح جمعه 27 بهمن شهر سمنان را فراگرفت، نمونه‌ای از عظمت و جایگاه شهید در قلوب مؤمنان است؛ به همین منظور بر خود فرض می‌دانم از حضور پرشکوه مردم ولایتمدار استان، به خصوص مردم شهیدپرور شهرستان سمنان در تشییع باشکوه سردار سرافراز سپاه اسلام، مهندس حاج حسن شاطری تقدیر و تشکر کنم.

رسانه‏ها در شناسایی ابعاد شخصیتی شهید شاطری تلاش کنند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: همچنین لازم می‌دانم از انسجام مطلوب در برگزاری مراسم بزرگداشت این شهید عزیز که با حضور روحانیت عظیم‌الشأن، خصوصا نماینده ولی‏فقیه در استان و با همکاری مسئولان ادارات کل استان و ادارات شهرستان سمنان و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان رقم خورد نیز تقدیر نموده و توفیق روزافزون عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت کنم.

استادحسینی با اشاره به لزوم تلاش رسانه‌ها برای شناخت این شهید والامقام بیان کرد: از حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در اطلاع‌رسانی این مراسم و پوشش رسانه‌ای این حضور باشکوه تقدیر و تقاضا کرد تا عزیزان با تلاش بیشتر نسبت در شناسایی ابعاد شخصیتی این شهید عزیز در سطح ملی و بین‌المللی تلاش کنند.

وی در پایان اطلاعیه تصریح کرد: از عموم مردم هم‌استانی‌ خصوصا مردم شهیدپرور شهرستان سمنان دعوت می‌نمایم تا در مراسم سوم آن شهید والامقام که با حضور سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه در روز شنبه از ساعت 14:30 در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) برگزار می‌شود و سایر مراسمی که توسط خانواده شهید و ستاد بزرگداشت این شهید برگزار خواهد شد، حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/2249/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول