اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‏وطن - 26

قاآنی: علاقه جهان به اسلام به خاطر فعالیت امثال شهید شاطری است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه قدس گفت: بدون شک بخش زیادی از علاقه جهان به اسلام و انقلاب ملت ایران به خاطر فعالیت امثال شهید شاطری است.

قاآنی: علاقه جهان به اسلام به خاطر فعالیت امثال شهید شاطری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل قاآنی ظهر امروز در سخنرانی خود در خطبه‌های نماز جمعه سمنان که با حضور هزاران نفر از عزاداران شهادت سردار رشید اسلام، حاج حسن شاطری در مسجد امام سمنان برگزار شد، بیان داشت: مردم دنیا علی‏رغم تمام تبلیغات دشمن، ارادتشان هر روز به اسلام و انقلاب بیشتر می‌شود و این امر هیچ علتی جز رشادت‌ها و تلاش‌های خالصانه و مخلصانه مردانی هم‏چون شهید حسن شاطری ندارد.

وی بیان داشت: استان سمنان باید به خود ببالد که چنین انسان‌های ارزشمندی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و باید به سربازان دلیری افتخار کنیم که تعدادشان کم نیست و در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت‌رسانی هستند.

جانشین سپاه قدس افزود: امروز باید قدردان این شهیدان بزرگوار باشیم و امیدوارم روح این شهید عالی مقام با ارواح مقدس همه شهدا و سرور و سالار شهیدان محشور و خیر و برکتش به مردم استان نازل شود و همه ما توفیق خدمت‏گزاری به مردم داشته باشیم.

استان سمنان پیش‏قراول دفاع از انقلاب و اسلام است

جانشین سپاه قدس گفت: امروز یک‏بار دیگر شهر شهیدپرور سمنان مملو از عطری دل‌انگیز شد و در حقیقت این استان با تقدیم 3 هزار شهید به انقلاب و اسلام پیش‏قراول در دفاع از انقلاب و اسلام است.

قاآنی بیان داشت: استان سمنان همیشه پیشرو و پیشتاز در اهدای شهید و تربیت فرزندان خادم به آرمان‏های جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: در طول سال‌های دفاع مقدس فداکاری، تلاش،‌ جدیت، مردانگی، ایستادگی و مقاومت و نهایت بذل جان در حد شهادت بین بچه‌های فداکار این استان موج می‌زد.

جانشین سپاه قدس با بیان اینکه استان سمنان برخوردار از وجود روحانیتی گرانقدر بوده که  پیشتاز مردم هستند، تصریح کرد: استانی که روحانیتش پیشتاز دفاع از انقلاب و اسلام باشد و مردم فداکارش دنباله‌رو روحانیت باشند، حق هم همین است که پیشرو و پیشتاز دفاع از آرمان‌های نظام نام بگیرند.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود.

انتهای پیام/2249/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول