اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان:

بیداری اسلامی از دستاوردهای خون شهیدان دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان گفت: بیداری اسلامی ایجاد شده در جهان یکی از دستاوردهای خون شهیدان دفاع مقدس است.

بیداری اسلامی از دستاوردهای خون شهیدان دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای روستای دهپیاز بخش مرکزی همدان که با حضور خانواده معظم شهدا و بسیجیان ولایت‌مدار برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: ولایتمداری و تبعیت خالصانه و آگاهانه از ولایت مطلقه به عنوان نایب امام زمان(عج) امروز در شخصیت والای امام خامنه‌ای متجلی شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان بیان داشت:‌ دشمن هم اکنون نبرد پیچیده و خطرناکی در عرصه جنگ نرم علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: ما باید با توکل بر خدا و تبعیت از رهنمودهای الهی ولی فقیه زمان و اقتدا به سیره رفتاری شهیدان والامقام در این عرصه حساس و سرنوشت‌ساز سربلند و پیروز باشیم.

ابوحمزه، خواستار پیروی هوشمندانه از فرهنگ والا و انسان‌ساز شهیدان شد و ابراز داشت: بیداری اسلامی ایجاد شده در جهان یکی از دستاوردهای خون شهیدان دفاع مقدس است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ما انقلاب و ارزش‌های والای آن و تفکر بسیجی را در دوران دفاع مقدس به جهان صادر کردیم.

انتهای پیام/89006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول