اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه عنبرآباد:

مسئولان با پرهیز از بداخلاقی قدر مردم را بدانند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه عنبرآباد گفت: مسئولان با رعایت شئون مسئولیتى و وحدت و پرهیز از خط و نشان کشیدن و بداخلاقى، برخوردارى این موهبت بزرگ الهى که ملت رشید و فهیم است را پاس بدارند.

مسئولان با پرهیز از بداخلاقی قدر مردم را بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عنبرآباد اظهار داشت: حاصل حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن که پاداش خداوند در قبال ایستادگى و پایدارى مردم در برابر استکبار است، توان و قدرتى کوبنده و خاضع‏کننده در اختیار مسئولان نظام است که باید با به‏کارگیرى هوشمندانه و زیرکانه آن در برابر استکبار، حقوق مردم را باز پس گیرند.

وی افزود: مسئولان با رعایت شئون مسئولیتى و وحدت و پرهیز از خط و نشان کشیدن و بداخلاقى، برخوردارى این موهبت بزرگ الهى که ملت رشید و فهیم است، پاس بدارند و شاکر باشند تا فتوحات الهى یکى پس از دیگرى نازل شود.

دشت‌آ‌‌بادی با بیان اینکه امروز تبلیغات علیه من و شما نیست، تبلیغات علیه اسلام است، تصریح کرد: اگر ما با اسلام کارى نداشتیم، کسى با ما بد نبود و اگر ما وحدت خودمان را حفظ کنیم و هم‏صدا و هم‏جهت باشیم از هیچ‏چیز نباید بترسیم.

وی گفت: مهم این است که با هم خوب باشید و تصمیم داشته باشیم که مستقل و آزاد حرکت کنیم و در این زمینه مسئولان نباید با هم اختلاف داشته باشند و مردم نیز در صحنه باشند.

امام جمعه عنبرآباد با تأکید بر نقش مهمی روحانیت در تحولات بزرگ و اساسى کشور بیان داشت: ایستادگى در مقابل دست‏اندازى اقتصادى خارجی‌ها از جمله ماجراى تنباکو و زمان آغاز مشروطیت بود که روحانیان پیش‌قدم بودند.

دشت‌آبادی عنوان کرد: پیام‏ها و دستاوردهاى حضور باشکوه مردم در راهپیمایى 22 بهمن این بود که مردم ایران براى نقش‏آفرینى حماسى در عرصه دفاع از آنچه که 34 سال پیش برایش همه‏گونه فداکارى کردند، آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه سران استکبار و عوامل آنها صحنه‏هاى اعجاب‏آورى را در راهپیمایی حماسی 22 بهمن ملت ایران دیدند، افزود: آنها در ساعات اولیه دریافتند که در برابر این ملت خلع سلاح هستند و متوجه شدند که مردم ایران با پیروزى قطعى نتیجه آزمون را به نفع خود ثبت کرده‏اند.

انتهای پیام/80005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول