اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‌وطن ـ 8

دعوت مسئولان سمنان از مردم برای تشییع پیکر شهید شاطری

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز استاندار سمنان در اطلاعیه مشترکی با تجلیل از شهید سرافراز شاطری، مردم را به حضور گسترده در آیین تشییع پیکر این شهید فراخواندند.

دعوت مسئولان سمنان از مردم برای تشییع پیکر شهید شاطری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در اطلاعیه آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان و عباس رهی استاندار سمنان آمده است: سردار سرافراز شهید «حسن شاطری»، مسئول ستاد بازسازی لبنان در راه خدمت به اسلام، کمک به بازسازی مناطق مختلف لبنان به دست جنایتکاران و مزدوران صهیونیستی به آرزوی دیرینه خود که شهادت و لقای معشوق الهی بود، رسید.

در این اطلاعیه تأکید شده است: بی‌شک شهادت مزد و پاداش بزرگی بود که این شهید والامقام بعد از سالها تلاش، مجاهدت و ایثارگری در ترویج و گسترش ارزش‏های اسلامی و انقلابی و نیز خدمت صادقانه به ملت ستمدیده لبنان از خداوند بزرگ دریافت کرد.

امام جمعه و استاندار سمنان با تبریک و تسلیت عروج کبوتر سبک‏بال جبهه‏های عشق شهید شاطری به محضر مقام معظم رهبری، مردم سمنان و خانواده آن شهید گرانقدر از عموم مردم همیشه در صحنه سمنان دعوت کردند تا در مراسم تشییع پیکر آن سردار افتخارآفرین حضوری گسترده و دشمن‌شکن داشته و انزجار خود را از جنایت‏های ننگین استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز بشود.

پیکر این شهید بزرگوار فردا صبح ساعت 10 صبح از میدان سعدی به سمت گلزار شهدای سمنان تشییع می‌شود.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول