اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

تمامی مسئولان باید در راستای تحکیم وحدت حرکت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: مسئولان باید با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای حفظ و تحکیم وحدت حرکت کنند.

تمامی مسئولان باید در راستای تحکیم وحدت حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار کرد: در وضعیتی که برخی افراد در سطح جامعه برای دستیابی به اموال و مقام دنیوی تلاش می‌کنند و عوامل مادی را برای تحقق این امور به کار می‌گیرند باید به این موضوع مهم اذعان کنیم که اجابت شدن تمامی نیازهای بشر به اراده خداوند متعال بستگی دارد و سایر عوامل به عنوان ابزاری جهت تحقق خواسته‌های بشر مطرح هستند.

وی ادامه داد: تلاش برای دوری انسان‌ها از گمراهی و نابودی به عنوان یک امر فاخر و با ارزش به شمار می‌رود و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند از جایگاه و مرتبه قابل تحسینی برخوردار هستند و امام خمینی (ره) به عنوان بارزترین مصداق تلاش در راستای تحقق این امر متعالی در عصر کنونی مطرح هستند.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به حضور تاریخی مردم ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن سال جاری گفت: رهبر معظم انقلاب موقعیت شناسی، بصیرت و شجاعت را به عنوان مهم‌ترین خصیصه‌های مردم ایران ذکر کردند و باید به این موضوع مهم توجه داشته باشیم که حضور گسترده در راهیپمایی روز 22 بهمن بار دیگر ضرورت حفظ و تحکیم وحدت را به  مسئولین گوش زد کرد.

وی با اشاره به اینکه تحقق اسلام جدای روحانیت و سیاست به عنوان مهم‌ترین اهداف دشمنان مطرح است، بیان کرد: هر فعالیتی در راستای مقابله با روحانیت در حقیقت گام برداشتن در مسیر صهیونیست و آمریکا است  و هرگونه سخنی که در نشست‌های خبری و یا فعالیت‌های اجتماعی در این زمینه انجام بگیرد از نظر مردم محکوم است.

یعقوبی با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم باید همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف مسئولین مطرح باشد، اضافه کرد: مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند که شایستگی بهترین خدمات را دارند و اینکه هر روز شاهد افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم باشیم، موضوع ناگواری است که بدون شک باید با اتخاذ تدابیر و مدیریت لازم از سوی مسئولان و متولیان امر رفع شود.

انتهای پیام/2301/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول