اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مزد ملت ایران همدلی و یکرنگی مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: مزد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه همدلی و یکرنگی مسئولان نظام است.

مزد ملت ایران همدلی و یکرنگی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب محمدجواد قهرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: دعوت مردم به تقوای الهی از وظایف امامان جمعه است.

وی با دعوت از مؤمنین و متدینین به رعایت حدود الهی در زندگی روزمره، تصریح کرد: همه ما در زندگی با تبعیت از امر الهی و در سایه تقوای الهی و پاک‌دامنی می‌توانیم به عزت و سربلندی دست یابیم.

قهرمانی با بیان اینکه پرهیزگاری و تقوا انسان را به قله افتخار نزدیک می‌کند، خاطر نشان کرد: تقوا سبب رشد و بالندگی آدمی و حل بسیاری از معضلات اجتماعی و خانوادگی می‌شود.

امام جمعه میاندوآب افزود: در صورتی از الطاف و استمدادهای الهی بهره‌مند می‌شویم که در راستای امر الهی حرکت کنیم به طوری که اگر یک قدم به سمت خدا حرکت کنیم، خداوند 10 قدم به ما نزدیک‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به تعیین سمت و سوی حرکت در زندگی از سوی پروردگار و رنگ و بوی خدایی گرفتن کارهای مؤمنین، اذعان داشت: پروردگار جهانیان بهره‌مندی از عنایات و الطاف خود را مشروط به اطاعت از خود کرده است.

قهرمانی از حضور گرم و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز خرسندی کرد و گفت: با این حضور توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد جدایی بین ملت و نظام خنثی شد.

وی با بیان اینکه پس از حضور گسترده و دندان‌شکن مردم انقلابی ایران در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن سال جاری این بار نوبت دولت‌مردان نظام است که با هم‌دلی و یکرنگی مزد ملت ایران را بپردازند و با تدبیر دغدغه مسائل اقتصادی مردم را حل کنند.

انتهای پیام/61010/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول