اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

عمل به وظیفه در بعضی مسئولان کم شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عمل کردن در وجود برخی مسئولان کاهش یافته است و برخی مدیران برای انجام کاری پیش پا افتاده دست به دست می‌کنند.

عمل به وظیفه در بعضی مسئولان کم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها پیش از ظهر امروز در جمع صنعتگران پنج استان مرکزی ایران اظهار داشت: هیئت دولت اختیارات اجرایی خود را به اصفهان بدهد تا خودمان مشکلات استان را حل کنیم.

وی تصریح کرد: برای امروز که صحنه جنگ اقتصادی است، مرد عمل می‌خواهیم و مدیران باید به جای شعار دادن کار کنند و خود مردم بصیر به نتیجه عمل آنها هستند.

رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: در کشور در تمامی حوزه‌ها مباحث نظری زیاد داریم، اما عمل کردن در وجود برخی مسئولان کاهش یافته است. اصفهان بیشترین مالیات را می‌دهد و کم‌ترین بهره‌ها را در چند سال اخیر از بودجه کشور داشته است.

حاج رسولیها ادامه داد: زمان جنگ تمامی بچه‌ها عملیاتی بودند و از محال‌ها ممکن می‌ساختند، اما حالا که به نوعی دیگر در جنگ هستیم، برخی مدیران برای انجام کاری پیش پا افتاده دست به دست می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس با درایت حاج حسین خرازی شهری مستحکم در برابر ضربات و هجوم دشمن در زیر زمین در منطقه دارخوین ساختیم، اظهار داشت: غیر ممکن در نظر بچه‌های جهادی و بسیجی وجود نداشت و امروز باید آنها را الگو قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: اصفهانی‌ها در دفاع مقدس در تمامی زمینه‌های انقلاب پیشگام اکنون هم باید همان روحیه را ترویج کرد.

وی بیان کرد: وزیر صنعت و معدن چندی قبل از اصفهانی‌ها استمداد کرد که وضع تولید را تکان دهند و این نشان از پتانسیل و عزم عملیاتی مردم ما دارد.

حاج رسولیها با اشاره به برندهای اصفهان گفت: ما محصولات خوبی مثل گز و قالی و صنایع دستی داریم، اما نتوانستیم به نام اصفهان برندشان کنیم که باید روی این مسئله کار شود.

انتهای پیام/2301/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول