اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران:

رسیدگی بیشتر به مردم انتظار رهبری از مسئولان است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران حفظ وحدت و رسیدگی به خواسته ‌مردم را انتظار رهبری از مسئولان دانست.

رسیدگی بیشتر به مردم انتظار رهبری از مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کوروش گرجی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای این جبهه در این شهرستان و گروهی از مردم در تشریح اهمیت پیشرفت‌های اخیر کشور با بیان اینکه پیش از انقلاب موانع زیادی بر سر راه رشد علمی و تکنولوژیکی ایرانی‌ها وجود داشت، افزود: پس از انقلاب اسلامی تاکید مکرر حضرت امام (ره) بر رشد مغز و فکر جوانان ایرانی بود.

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران در بیان ریشه‌های این تلاش غربی‌ها در عقب نگه داشتن کشورهای توسعه نیافته، آن را به جنگ جهانی دوم مربوط دانست و افزود: در اواخر جنگ جهانی دوم طرحی به نام «گرند ایریا» توسط نخبگان آمریکا به عنوان پیش شرط آمریکا برای ورود به جنگ تهیه شد که بر اساس این طرح بسیاری از کشورهای جهان باید فقط منابع خام را برای کشورهای غربی فراهم کنند و به دنبال آن غربی‌ها در اقدامی کشورهای دارای منابع عظیم طبیعی را بین خود تقسیم کردند.

وی اضافه کرد: آمریکا در این طرح تاکید داشت که باید به هر شکل ممکن با توسعه کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی مقابله کرد و ایران نیز در این طرح به‌طور سنتی سهم انگلستان شد و اینجا بود که انگلستان در اقداماتی که تا کودتای سال 1332 در ایران ادامه داشت، تمامی مؤلفه‌های لازم برای توسعه و پیشرفت ایران را نابود کرد.

گرجی بزرگ‌ترین دلیل دشمنی غرب با ایران اسلامی را تلاش بی‌نتیجه برای محدود کردن گسترش تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر سایر کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای دانست.

وی در ادامه تحریم‌های 34 ساله را در همین راستا ارزیابی کرد و افزود: برای ملت ایران این تحریم‌ها یک نعمت است، همانطور که جنگ یک نعمت بود، ما نیازی به واردات کالاهای مصرفی غرب و شرق نداریم، چرا که می‌توانیم خودمان تولید کنیم و این تحریم بهترین فرصت برای اتکای تولیدکنندگان ما به خود است.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کرد که ملت ما حساب ولایت را از همه چیز جدا می‌داند، به همین دلیل از تمام مسئولان و مدیران نظام انتظار داریم تا با تمام توان و با پرهیز از هرگونه تشنج به مشکلات مردم بپردازند زیرا این انتظار مقام معظم رهبری از مسئولان است و هر کس که به این خواسته مقام معظم رهبری کم توجه باشد به ولایت، به اسلام و به خون شهدا خیانت کرده است.

انتهای پیام/86021/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول