اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یزد در جمع راهپیمایان:

اصل و اساس حرکت امام(ره) مکتب اسلام بود / تاکید بر همدلی و اتحاد بین قوا

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اصل و اساس حرکت امام راحل و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی برای قیام، مکتب اسلام بود.

اصل و اساس حرکت امام(ره) مکتب اسلام بود / تاکید بر همدلی و اتحاد بین قوا

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و درود بر بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) همیشه و در هر حال خدای متعال را در نظر داشت و در هرکاری به خدا توکل می‌کرد.

وی ادامه داد: امام عظیم‌الشان انقلابی ما، با حرکت بزرگ خود و به پا داشتن این قیام عظیم، ملت را از دست حکومت‌های ظالم و فاسد نجات داد.

ناصری خاطرنشان کرد: این انقلاب را امام پایه‌گذاری کرد و چندین سال برای به بار نشستن آن تلاش کرد تا این انقلاب به دست نسل امروز برسد.

وی تصریح کرد: امام در این راه یک لحظه آرامش نداشت و مراقب بود تا دشمن نتواند با حرکات خود خللی در کار ایجاد کند.

آیت‌الله ناصری، هدف امام از انقلاب را حفظ دین و حاکم کردن اسلام عنوان کرد و بیان داشت: تلاش‌های امام برای برچیدن ظلم و ستم و پیاده کردن حکومت اسلامی بود تا مردم در آرامش باشند.

وی با اشاره به بی‌اطلاعی جوانان و نوجوانان از ماهیت قیام امام و مردم در انقلاب 57 عنوان کرد: تاکید من بر این است که جوانان و نوجوانان را از ابعاد این قیام مطلع سازید.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اظهار داشت: جوانان باید بدانند که تمام کشور ما زیر سلطه آمریکای جنایتکار بود و اکنون همان آمریکا دم از مذاکره می‌زند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر همدلی و اتحاد بین سران قوا گفت: در کشوری که برای اسلام قیام کردیم و حاکمیت اسلام را پذیرفتیم و زیر پرچم ولایت ایستاده‌ایم اختلاف و تفرقه به معنای آب به آسیاب دشمن ریختن است.

آیت‌الله ناصری خواستار حرکت در سایه ولایت فقیه شد و افزود: ولایت فقیه راه را از بیراه تشخیص می‌دهد و در مقابل حربه‌های دشمن ایستادگی می‌کند و اجازه نمی‌دهدکه این انقلاب منحرف شود.

وی با اشاره به فرموده معمار کبیر انقلاب ادامه داد: همواره باید پشتیبان ولایت فقیه بود و از فرامین ولی فقیه مسلمین در راستای اعتلای ایران اسلامی و افزایش اقتدار این مرز و بوم بهره برد.

انتهای پیام/90004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول