به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدتقی نوروزی، مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین (مؤسسه سابق مالی اعتباری مهر بسیجیان) امروز در حاشیه دوره آموزشی مشتری مداری اظهار داشت: ملاک واقعی ارزش یک سازمان از نظر جامعه رضایت مشتری است و بدون آن هیچ کسب و کاری نمیتواند ادامه حیات دهد.
وی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بنگاه تجاری فعالیتهای خود را در راستای سود آوری و افزایش ارزش برای ذینفعان خود مدیریت میکند و اولویت خود را در روابط با مشتری بر اصل تکریم مشتری قرار داده است، چرا که تاکید اسلام بر حفظ کرامت انسانها میباشد و همچنین در روابط تجاری، قانون طلایی در مشتری مداری این است که سعی کنیم همیشه حق را به مشتری بدهیم.
نوروزی بیان داشت: به همین منظور بانک مهر اقتصاد خود را مؤظف به رعایت عدالت و انصاف در روابط با مشتریان دانسته و مشتری را به عنوان شریک خود قلمداد میکند و خود را مؤظف به رعایت حقوق آنان میداند.
مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین بیان داشت: اهمیت خدمت به مشتری به عنوان مهمترین مزیت رقابتی بانکها، اهمیت استاندارد سازی رفتار در ارایه خدمت به مشتریان، شناخت انواع کدهای رفتار غیر کلامی بانکداران در مواجه با مشتریان شعبه به صورت کاربردی و نحوه برخورد شایسته با مشتریان مباحثی است که در این دوره آموزشی ارایه شده است.
انتهای پیام/2667/غ20/ظ1004