اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شعب استان بانک مهر اقتصاد قزوین:

ملاک ارزش سازمانی،رضایت مشتری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل شعب استان بانک مهر اقتصاد قزوین گفت: ملاک واقعی ارزش یک سازمان از نظر جامعه رضایت مشتری است و بدون آن هیچ کسب و کاری نمی‌تواند ادامه حیات دهد.

ملاک ارزش سازمانی،رضایت مشتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدتقی نوروزی، مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان قزوین (مؤسسه سابق مالی اعتباری مهر بسیجیان) امروز در حاشیه دوره آموزشی مشتری ‌مداری اظهار داشت: ملاک واقعی ارزش یک سازمان از نظر جامعه رضایت مشتری است و بدون آن هیچ کسب و کاری نمی‌تواند ادامه حیات دهد.

وی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بنگاه تجاری فعالیت‌های خود را در راستای سود آوری و افزایش ارزش برای ذی‌نفعان خود مدیریت می‌کند و اولویت خود را در روابط با مشتری بر اصل تکریم مشتری قرار داده است، چرا که تاکید اسلام بر حفظ کرامت انسان‌ها می‌باشد و همچنین در روابط تجاری، قانون طلایی در مشتری مداری این است که سعی کنیم همیشه حق را به مشتری بدهیم.

نوروزی بیان داشت: به همین منظور بانک مهر اقتصاد خود را مؤظف به رعایت عدالت و انصاف در روابط با مشتریان دانسته و مشتری را به عنوان شریک خود قلمداد می‌کند و خود را مؤظف به رعایت حقوق آنان می‌داند.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین بیان داشت: اهمیت خدمت به مشتری به عنوان مهم‌ترین مزیت رقابتی بانک‌ها، اهمیت استاندارد سازی رفتار در ارایه خدمت به مشتریان، شناخت انواع کدهای رفتار غیر کلامی بانکداران در مواجه با مشتریان شعبه به صورت کاربردی و نحوه برخورد شایسته با مشتریان مباحثی است که در این دوره آموزشی ارایه شده است.

انتهای پیام/2667/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول