اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

نبرد بندری‌ها در حاشیه خلیج فارس/ بازگشت مظلومی به زادگاهش

خبرگزاری فارس: از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، صنعت نفت در آبادان میزبان آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

نبرد بندری‌ها در حاشیه خلیج فارس/ بازگشت مظلومی به زادگاهش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دو تیم بندرنشین جنوب ایران با خواصی نسبتا مشترک در حالی به مصاف هم می‌روند که در این روز نفتی‌ها همچنان به‌دنبال نقطه آغازی برای ماندگاری در لیگ برتر هستند.

خواستگاه هر دو تیم تقریبا شبیه به یکدیگر است، چرا که هرمزگانی‌ها نیز جایگاه امنی را در اختیار ندارند گرچه فاصله این تیم با قعر جدول به 10 امتیاز می‌رسد.

نفت اما، با داستانی متفاوت و غیرقابل تصور، که کمتر کسی جایگاه این تیم را اینگونه تصور می‌کرد، به هر دری تاکنون زده و راه به جایی نبرده و هر هفته سودای امیدواری در لیگ برتر را در سر می‌پروراند غافل از اینکه بسیار دیر شده، اما در فوتبال هیچ چیز نشدنی نیست.

زردپوشان آبادانی، که هر بازی ورزشگاه تختی آبادان را خالی‌تر از بازی قبل می‌بینند، در اندیشه آغاز پیروزی‌های خود در مقابل نماینده هرمزگان هستند تا شاید بتوانند هواداران خود را در روزهای باقیمانده از لیگ به ورزشگاه بکشانند.

مدافعان صنعت نفت، در روزی که مشکل‌پور را در کنار خود نمی‌بینند، باید سعی در مهار دو مهاجم شش دانگ تیم مقابل یعنی ایمون زائد و میلاد میداودی کنند.

این تیم این بار نیز با یک مدیرعامل جدید در آن بازی خواهد بود و علیرضا فیروزی، سرمربی طلایی پوشان، پس از یک دوره کوتاه بیماری فردا برای نخستین بار در آبادان بر روی نیمکت تیم شهرش خواهد نشست.

آلومینیوم هرمزگان، تیمی برخواسته از همسایگی خلیج همیشه فارس و ساخته شده از آفتاب سوزان بندر، فردا در آبادانی به میدان خواهد رفت که نیاز بسیاری به برد در این بازی دارد و برای به‌دست آوردن این مهم دست به هر اقدام انتحاری خواهد زد.

انتحاری بازی کردن احتمالی نفتی‌ها و فشار تماشاگر آبادانی شاید عرصه را برای مظلومی و شاگردانش تنگ کرده و نتواند که برنامه‌های خود را در این بازی پیاده کند.

مظلومی نیز برای اولین بار است که به هرمزگان سفر کرده، هنوز به هوای بندر عادت نکرده باید به زادگاه خود سفر کند تا در مقابل همشهری‌های خود در یک دیدار سخت به میدان برود.

مظلومی خوب میداند که در اکثر دیدارهایی که در مقابل تیم شهرش به میدان رفته موفق به کسب پیروزی نشده است و این موضوع از لحاظ روانی تاثیر مثبتی برای آبادانی‌ها خواهد داشت.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم هرمزگان از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر جمعه و از ساعت 16 در ورزشگاه پیر تختی آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول