اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

پیوند امت با رهبری را هیچ حرکت خبیثی نمی‌تواند به هم بزند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: پیوند امت با ولایت و حاکمیت اسلامی را هیچ دشمن و بدخواه انقلاب اسلامی نمی‌تواند به هم زده یا بنیه آن را سست کند.

پیوند امت با رهبری را هیچ حرکت خبیثی نمی‌تواند به هم بزند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در آیین معارفه بخشدار جدید جعفرآباد اظهار داشت: تبلوری از این پیوند عمیق را در راهپیمایی 22 بهمن امسال شاهد بودیم و جلوه زیباتری از آن را در انتخابات پیش رو به نظاره می‌نشینیم.

وی تصریح کرد: ‌دشمن ماه‌ها است که بر طبل بی‌عاری و رسوایی خود در به هم زدن رابطه مسئولان، رؤسای قوا و پیوند امت با ولایت می‌کوبد اما نتیجه آن جز بدنامی خودشان چیز دیگری نبوده است.

دستباز دستاورد انقلاب را وحدت و وفاق عمیق در تمام حوزه‌ها توصیف کرد و افزود:‌ این یکپارچگی شکست‌ناپذیر است چرا که ماهیت آن حقیقی و برگرفته از دل و جان است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌های بیگانه با فضاسازی و تحریک جامعه سعی در اختلال و اختلاف‌افکنی در جامعه دارند که با حضور پرشور مردم این بار هم دشمنان انقلاب اسلامی سرخورده می‌شوند.

وی با قدردانی از حماسه حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی معجزه الهی است چرا که با وجود تمام فشارها، تحریم‌ها و تهدیدها سرافرازتر از هر زمان استوار ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه مبارک فجر 390 پرو‍ژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با افزون بر سه هزار و 700 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این استان به بهره‌برداری رسید.

دستباز افزود: از این تعداد بیش از 193 پروژه در مناطق روستایی و عشایری استان مورد استفاده قرار گرفت.

در این آیین لطف‌الله بهاری به عنوان بخشدار جدید بخش جعفرآباد مغان معرفی شد.

انتهای پیام/62001‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول