اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

پیامبر اعظم(ص) نقطه پیوند عقاید ملت‌های مسلمان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: وجود مقدس پیامبراکرم (ص) در عرصه بین‌المللی نقطه پیوند عقاید و عواطف همه ملت‌های مسلمان و ایجاد امت اسلامی است.

پیامبر اعظم(ص) نقطه پیوند عقاید ملت‌های مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حامد قادرمرزی در مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام و آغاز هفته وحدت که در مسجد النبی (ص) قروه برگزار شد اظهار کرد: وحدت و اتحاد مسلمانان مهم‌ترین عامل پیروزی بر دشمنان اسلام در طول تاریخ است هر چند سیاست اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان از برنامه‌های تاریخی دشمنان و استکبار جهانی علیه اسلام و مسلمین بوده و در آینده نیز خواهد بود.

وی افزود: امروز ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان اسلام با تاسی از وحدت، اتحاد و همبستگی ملت ایران قیام خود را علیه حکومت‌های ضددینی و استکباری آغاز کرده‌اند و یکی پس از دیگری سرنوشت حکام مستبد را به گورستان تاریخ می‌سپارند.

قادرمرزی پیامبر بزرگوار را نماد وحدت، اتحاد و یکرنگی مسلمانان خواند و گفت: امروز در جهان اسلام باید مسلمانان با چنگ زدن به ریسمان الهی بیش از پیش وحدت و اتحاد خود را در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و قرآن به نمایش بگذارند.

وی افزود: تمام ضربه‌هایی که در طول تاریخ به اسلام و جامعه مسلمین وارد شده بر اثر ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان بوده که از سوی دشمنان دین انجام شده است.

قادرمرزی با اشاره به اینکه دشمنان برای مسلط شدن بر مسلمین به ایجاد اختلاف بین آنان، دامن می‌زنند، گفت: برای تحقق وحدت واقعی باید رابطه اخوت اسلامی را مستحکم‌تر و محبت‌ها را بیشتر کرد و حقوق و احترام متقابل را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه در قبال یکدیگر مسئولیت دارند، افزود: ما باید نقشه‌های دشمنان را با وحدت خنثی کنیم و در جهت ریشه‌دار کردن وحدت سعی و تلاش کنیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان خاطر نشان کرد: همان‌گونه که قرآن می‌فرماید پیامبر نه فقط برای مسلمانان بلکه برای کل دنیا الگوی اخلاقی است.

قادرمرزی در پایان برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد پیامبر نور و رحمت را زمینه ساز آشنایی بیشتر با معارف نبوی، افزایش محبت و همدلی در بین مسلمانان و شناخت بیشتر آموزه های دینی عنوان کرد.

انتهای پیام/79009/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول