اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد بهبود تغذیه شهرستان برخوار:

جشنواره طبخ غذاهای سنتی و بومی در برخوار برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول واحد بهبود تغذیه شهرستان برخوار گفت: جشنواره طبخ غذاهای سنتی و بومی با حضور بیش از 200 شرکت کننده در برخوار برگزار شد.

جشنواره طبخ غذاهای سنتی و بومی در برخوار برگزار شد

یاسر میرزا علیان در حاشیه‌ جشنواره طبخ غذاهای سنتی و بومی ویژه کارخانجات شهرستان برخوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این جشنواره هر ساله برگزار می‌شود، اما امسال با شعار مبارزه با غذاهای آماده به ویژه فست فودها که سبب انواع بیماری اختلالی و گوارشی می‌شوند، برگزار شده است.

وی افزود: برای فرهنگ سازی در بین خانواده‌ها و مقابله با غذاهای آماده و فست فودها ما مجبور به برگزاری چنین برنامه‌هایی هستیم تا عوارض این دسته از غذاهای آماده را برای خانواده‌ها بیان کنیم.

مسئول واحد بهبود تغذیه شهرستان برخوار با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا کنون بیش از 12 جشنواره طبخ غذاهای سنتی و بومی در سطح شهرستان  برگزار شده است، اظهار کرد: از این 12 جشنواره بیش از 40 نوع غذا به جشنواره اصلی ما راه پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: جشنواره طبخ غذاهای سنتی و بومی شهرستان برخوار با حضور بیش از 200 شرکت کننده در کارخانه شیشه و بلور اصفهان برگزار شد.

میرزا علیان تصریح کرد: به نفرات برتر این جشنواره هدایایی اهدا می‌شود و بیشتر شرکت کنندگان این جشنواره بانوان آشپز در کارخانجات سطح شهرستان هستند.

وی اذعان کرد: هدف از اجرای این گونه جشنواره‌ها احیای غذاهای سنتی و مقابله با غذاهای که داری عوارض زیاد هستند، است.

انتهای پیام/2301/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول