اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد:

میزبانی دانشگاه آزاد قزوین در شصت و ششمین اجلاس شورای مرکزی عالی بود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همه دستاوردها و اهداف پیش‌بینی شده اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی محقق شده است.

میزبانی دانشگاه آزاد قزوین در شصت و ششمین اجلاس شورای مرکزی عالی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین،‌ سید محمدصادق مهدوی در حاشیه برگزاری شصت و ششمین اجلاس شورای مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری این اجلاس بیان داشت: آشنایی و توجیه رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با شرح وظایف هیئت‌های امنای استانی، دیدار حضوری با ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام و تبیین سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی و مشورت با رؤسای واحدها و دریافت نظرسنجی و نظرخواهی و ارائه راه کار از رؤسای واحدها برای مدیریت بهتر از اهداف اصلی برگزاری شصت و ششمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امسال برگزاری این اجلاس یک ویژگی مهم داشت و آن هم میزبانی یک واحد دانشگاهی بود و با نظر شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی قرار شد تا شصت و ششمین اجلاس خارج از مرکز و در یک واحد دانشگاهی برگزار شود که البته برگزاری چنین اجلاسی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز با این هدف برگزار شد تا رؤسا و مسئولان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور با یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌های آزاد اسلامی از نزدیک آشنا شده و از دستاوردهای و امکانات بسیار خوب این دانشگاه الگوبرداری کنند.

وی با اشاره به امکانات مناسب آموزشی، فرهنگی، رفاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با توجه به مدیریت توانمند موسی‌خانی و زحمات همکاران ایشان میزبان بسیار خوبی برای برگزاری این اجلاس بودند که جا دارد از میزبانی عالی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تقدیر و تشکر کنم.

مهدوی تصریح کرد: وجود امکانات رفاهی مناسب، پذیرایی عالی، آزمایشگاه‌های مجهز، مراکز تحقیقاتی فعال مرکز رشد واحدهای فن آور نشان از پیشرفت‌های علمی و توسعه یافتگی متوازن دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دارد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: درخشش دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به خصوص در زمینه روباتیک برای بسیاری از رؤسای واحدهای دانشگاهی جالب بود طوری که رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با مشاهده چنین دستاوردها و مراکز تحقیقاتی فعال از بنده درخواست داشتند که آن ها نیز در این حوزه های علمی فعال باشند که بنده نیز اعلام کردم شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی همه نوع حمایت از واحدها برای توسعه فعالیت علمی و پژوهشی را دارد.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول