اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد 214 هکتار افزایش اراضی داشته است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 214,4 هکتار افزایش اراضی در دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم که این شاخص مطلوب به نظر می‌رسد.

دانشگاه آزاد 214 هکتار افزایش اراضی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حمید عباسی عصر امروز در شصت و ششمین اجلاس سراسری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص مسائل عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بیش از یک میلیون و 400 هزار متر مربع کار در دست احداث وجود دارد.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی دانشگاه‌ آزاد اسلامی در چهار حوزه تقسیم‌بندی می‌شود که در طرح‌های عمرانی میانگین درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در 9 ماه، 24 درصد بوده است، به طوری که در آذر ماه 91 این رقم به بیش از 58 درصد ارتقا یافته است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: پروژه‌های دانشگاه‌ آزاد از نظر پیشرفت به سه سبد صفر تا 60 درصد 60 تا 80 درصد و 80 تا 97 درصد تقسیم شده‌اند که با پایش و رایزنی انجام شده با رؤسای واحدها پیشرفت عمرانی دانشگاه‌ آزاد اسلامی پیگیری می‌شود.

عباسی در ادامه با اشاره به 15 درصد محوطه‌سازی و 15 درصد دیوارکشی به تثبیت مالکیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور اشاره داشت و یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مسائل عمرانی به تثبیت مالکیت واحدها می‌اندیشد و با اولویت قرار دادن این مبحث به دنبال تثبیت مالکیت واحدها باشد تا دیگر نگرانی در خصوص مسائل حقوقی دانشگاه آزاد وجود نداشته باشد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به 214.4 هکتار افزایش اراضی دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: این آمار نشان از شاخص‌های خوبی برای مسائل عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی است که البته راضی‌ کننده هم نیست.

وی تصریح کرد: در حوزه ادارات و ساخت ساختمان نیز گرچه در شش ماه نخست افت وجود داشت، ولی در 9 ماه نخست سال 91 به شاخص‌های اصلی رسیدیم.

عباسی یادآور شد: در حوزه مدیریت بودجه آمایش سرزمینی و طرح‌های جامع نیز فعالیت‌های فراگیری انجام شده و در خصوص هماهنگی با هیئت‌های امنای استانی نیز راهبردهای به خصوصی در نظر گرفتیم که پس از تثبیت به واحدهای استانی اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ کارگروه فرهنگی-عمرانی-آموزشی-پژوهشی و ... شصت و ششمین اجلاس سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در قزوین نیز فردا با حضور رؤسای دانشگاه‌ها فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی قزوین پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول