اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد:

22 هزار دانشجو در دانشگاه فردوسی تحصیل می‎کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بیش از 22 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه فردوسی مشهد تحصیل می‌کنند.

22 هزار دانشجو در دانشگاه فردوسی تحصیل می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد صبح امروز علیرضا عاشوری در نخستین کنگره اتوماسیون صنعت برق اظهار کرد: دانشگاه فردوسی که از نظر قدمت سومین دانشگاه در سطح کشور است، اکنون بیش از 20 هزار دانشجو در داخل دانشگاه و بیش از 2 هزار دانشجو در پردیس دانشگاه دارد.

وی افزود: از این 20 هزار دانشجو حدود 2500 دانشجو در سطح دکترا و 6 هزار نفر در سطح کارشناسی ارشد تحصیل می‎کنند.

عاشوری خاطر نشان کرد: دانشگاه فردوسی مجموعه توانایی است و آمادگی همکاری با همه سازمان‌ها را دارد و اکنون هم با همکاری شرکت برق منطقه‎ای خراسان، طرح اتوماسیون صنعت برق را راه‌اندازی کرده‎ایم.

وی یاد آور شد: در سال 83 رتبه 12 در سطح دانشگاه‌های کشور را داشتیم و چهار سال بعد رتبه ما به 9 رسید و اکنون به رتبه 7 نزدیک هستیم و با این روند رو به رشد امیدواریم در سال 1400 رتبه دوم را داشته باشیم.

وی افزود: در بین دانشگاه‎های منطقه رتبه دهم و پانصدمین رتبه را در سطح دنیا هدف قرار داده‎ایم و یقین داریم که با همکاری‌های خوب دوستان و عنایت امام رضا(ع) زودتر از آن تاریخ به هدف خود می‌رسیم.

 انتهای پیام/70028/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول