اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد بابل:

کارهای فرهنگی دانشگاه‌ها در سایه قرآن شکوفا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: کارهای فرهنگی در پرتو قرآن و عترت در دانشگاه‌ها شکوفا می‌شود.

کارهای فرهنگی دانشگاه‌ها در سایه قرآن شکوفا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام سید حسین ابراهیمیان صبح امروز در سومین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان دانشگاه‌های آزاد اسلامی که همزمان با سراسر کشور در مسجد الزهرای دانشگاه آزاد بابل برگزار شد، اظهار داشت: قرآن و عترت نور است و هر کسی در این نور الهی قرار گیرد متحول و رستگار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که اولویت کاری دانشگاه آزاد اسلامی مقوله فرهنگی است، افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه سه و دفاتر فرهنگی، تمام تلاش و فعالیت‌های خود را به این سمت معطوف می‌کند.

ابراهیمیان عنوان کرد: اجرای دقیق کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ها زمانی محقق می‌شود که اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشد، تعالی و شکوفایی فعالیت‌های فرهنگی، قرآن و عترت را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با اشاره به این‌که کلیت نظام بر پایه ولایت‌محوری استوار است، ادامه داد: این نظام علاوه بر حفظ اصول انقلاب و ارزش‌های دینی پیروی از مکتب حسینی را به ملت آموخت.

ابراهیمیان با تقدیر از شرکت‌کنندگان در این مسابقه تصریح کرد: سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی در سه رشته نماز، زندگانی پیامبر اکرم (ص) و احکام در دانشگاه آزاد واحد بابل برگزار شد که در این دوره از مسابقات 215 نفر از کارکنان دانشگاه‌های آزاد اسلامی با هم به رقابت پرداختند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد منطقه سه اظهار داشت: نفرات اول و دوم این مسابقات به مرحله استانی راه می‌یابند.

انتهای پیام/86009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول